en slik dag…

 

I dag er en slik dag ja… Dagen hvor jeg tar alt det kjekke arbeidet som regninger, vasking og det som står på lista. Etter en utrolig bra uke på jobb sist uke så var det utrolig kjekt å få lønningen, men mindre kjekt å se hvor fort den lønna forsvant også. Jeg har nemlig måtte være streng med meg selv, for jeg driver å sparer til å kunne kjøpe leilighet/hus.

 

Er det en tabbe som er lett å gjøre som stripper så er det å bruke opp pengene med en gang en får de. Vi får lønna vår utbetalt hver uke, så det er lett å tenke at det kommer inn mer penger neste uke, så disse pengene kan jeg kose meg med. På den måten så er det mange som sitter igjen med masse fine vesker, klær og diverse, men ingen penger i etterkant. Den tabben skal ikke jeg gå på, så derfor legger jeg vekk 75% av lønna mi.

 

Det har vært utrolig mye planlegging om hvordan jeg skal gjøre det videre framover, for det å jobbe 6 netter i uken hver uke blir i overkant mye om jeg ønsker et liv også. Så planen framover er å jobbe litt mindre slik at jeg også får tid til andre ting, å tid til meg selv også.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg