en søndag utenom det vanlige

God morgen.

 

Da var det søndag, å jeg skal ærlig si at jeg også denne gangen ikke har sovet i natt. Jeg var nemlig så trøtt etter jobb på fredagen/natt til lørdag at jeg på lørdag glemte å ta på vekkeklokke, som igjen resulterte i at jeg ikke våknet før 20:00 på lørdagen! Så sent har jeg aldri stått opp før, å jeg hatet det med tanke på at jeg hadde mistet hele dagen. Jeg fikk ikke engang tid til å spise frokost før jeg måtte kaste på meg klær og komme meg på jobb igjen.

 

Så det er nok hovedgrunnen til at jeg ikke har fått sovet i natt. Heldigvis så er det nydelig vær ute, så jeg skal virkelig utnytte at jeg er våken tidlig. Denne søndagen ligger jeg faktisk ikke i sengen å ser på netflix hele dagen. Ta sol og kjøpe sushi er i alle fall to ting som denne søndagen innebærer. Jeg har en sterk følelse av at jeg kommer til å bli utrolig trøtt senere i dag, så jeg får utnytte energien mens jeg har den.

 

Blogges senere ;*

Hva er dine planer for søndagen?

4 kommentarer
    1. Det å våkne klokken 20.. Det KAN fort være litt smådeprimerende. Og angst-fyllende. SPESIELT om man har noen avtaler i løpet av de neste, nærmeste dagene, og hjernen begynner å hviske “men tenk om vi ikke fikser å fikse opp igjen døgnrytmen til da, og vi i verste fall klarer å sove over både den og den og den timen!!”..

      For å si det sånn, der har jeg vært “et par ganger” opp gjennom. Og.. Ja, nå ble plutselig denne kommentaren veldig mye om meg merker jeg, men jeg tror faktisk ikke det finnes et klokkeslett igjen som jeg ikke har stått opp på eller lagt meg på lengre.. xD

      HAPPY NETFLIX OG CHILL DAG!! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg