En uke med glam, playboy og gullkopp

God kveld babes.

 

Nok en gang en herlig start på uken! Jeg startet dagen med et møte med en profesjonell fotograf som jeg muligens skal samarbeide med litt fremover. Jeg ønsker å ta ting til nye høyder, å da er det greit å ha folk rundt meg som kan hjelpe meg med dette. Jeg har faktisk måttet sette av mandagene til planlegging og evt. møter som jeg ønsker å få til.

 

Denne uken blir en utrolig artig uke, samtidig som noen dager kommer til å bli mer travle enn andre. I morgen skal jeg blant annet i et ganske stort intervju til et magasin sammen med en av de største innenfor strippeyrket. Dette skal alt bli filmet og lagt ut på YouTube, så da kommer jeg selvfølgelig å si ifra når det er ute!

 

Utenom dette så blir det en skikkelig jenteuke. I dag fikk jeg både bestilt time til negler, vipper, spa og massasje. Om jeg nyter livet? Det er det ikke tvil om. Jeg føler ikke det var lenge siden jeg sto i den j**** kassen å pep inn varer 8 timer hver dag (noen ganger var det kjekt også, men av og til føltes livet så meningsløst der jeg sto). Uansett hvor hardt jeg jobbet så fikk jeg den samme lønningen, det var ikke noe jeg kunne gjøre for å påvirke tallene.

 

Nå må jeg kanskje jobbe mer for pengene, men jeg har også mulighet til å gå hjem med flere tusen enn det jeg gjorde da. Alt handler om hva jeg selv gjør ut av de timene jeg er der. Jeg kan selvfølgelig risikere en dag med 0, men jeg foretrekker heller å leve slik enn sikkert og kjedelig.

Hvordan gikk jeg fra en ulykkelig kassedame på Karmøy som levde i en liten hybel uten noe lys i verken hybelen eller livet sitt, til en selvstendig kvinne i en lysende leilighet midt i Oslo med både økonomi og livet på stell?

 

– Jeg sluttet aldri å ha troen på meg selv uansett hva folk sa. Livet byr på muligheter. Spørsmålet er hva du gjør med disse mulighetene? Tar du dem eller lar du dem forsvinne fordi du ikke føler deg klar nok?

2 kommentarer
    1. Hei Christina. Engang når du var i Oslo så var du på en donuts butikk hvor det var super deilige donuts.den het jafaris donuts eller noe. Hva er adressen hvis du kan finne den for meg. Har veldig lyst til å ta med barna dit men finner ikke adressen på nettet. Takk christina 🙂

    2. Jo christina jeg fant ut av donuts greie. Du kjøpte det på julemarked. Så synd at de ikke har donuts butikk i Norge. Hadde vært kult.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg