En uke med nye pupper, Twitch osv…

Da var det endelig mandag igjen, å denne uken har jeg virkelig sett fram til! Det blir nemlig en heftig uke hvor det skal skje mye på kort tid. La meg gi dere en liten oversikt over hva som skjer denne uken:

 

Tirsdag: Floating 

Onsdag: Frisør – Twitch

Torsdag: Shoot

Fredag: Reiser til Istanbul

Lørdag: Operasjon

 

Utenom disse høydepunktene så kommer jeg også til å lage YouTube-videoer som skal komme ut onsdag og søndag, blogge og holde dere oppdatert på sosiale medier. Denne gangen skal jeg faktisk virkelig prøve å få filmet hele operasjonsreisen, day by day. Nå har jeg heldigvis søsteren med meg som kan hjelpe meg, som gjør det enda lettere for meg når jeg ligger i sykesengen. 

 

 

Men ja, som dere leste riktig: jeg begynner å streame på TWITCH (HER) fra og med onsdags kveld. Jeg har endelig fått satt opp alt og prøvd meg litt i gaming verden, å jeg er hektet! Lett? Langt ifra! Jeg har jo aldri spilt skytespill før ettersom det var noe som var fy fy som Jehovas Vitne, men øvelse gjør mester 😉 Til nå spiller jeg bare Fortnite, men jeg hadde satt pris på om dere kommer med tips til andre bra spill også. 

 

Det er faktisk ganske spennende å tenke på at neste uke på denne tiden så er operasjon nr.2 i boks, å jeg nok en gang sitter med spenning på hvordan dem ble. Kan ikke annet enn å bare glede meg, å jeg gleder meg minst like mye til jeg kan komme hjem og bare slappe av over skjermen med dere og god samvittighet. 

 

 

Håper alle får en nydelig uke! Svarer på ukens spørsmål senere i kveld, så sleng noen spørsmål i kommentarfeltet om dere har noen på lur 😉

 

xoxo ♥

2 kommentarer
    1. Ønsker deg en super uke! Kan du legge ut handlelisten eller hele utstyrslisten for streaming? Pc/harddisk, mikrofon, kamera og evt program/tilleggsutstyr? Pluss hvor man får kjøpt dette? Ble inspirert av gaming oppstarten din og vurderer å starte en hobby stream selv 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg