Er helvette over, eller starter det nå?

Det ble en smule sent innlegg i dag, men for å beskrive det med et ord: mandag. I dag var den store dagen for meg hvor jeg skulle tilbake til ørelegen for å endelig bli kvitt dotten i øret. Typisk meg så sover jeg gjennom vekkerklokken, men vokner (heldigvis) 10 minutter før jeg skal være der. Så jeg rakk det heldigvis akkurat. Så nå kan jeg faktisk endelig høre igjen, samtidig som smertene er sterk redusert. Så det betyr at jeg endelig kunne gå tilbake til jobb, noe jeg virkelig har lengtet lenge etter! 

 

Så da kan jeg legge bak meg dette fryktelige marerittet jeg har vært gjennom, men jeg har en følelse av at neste mareritt skal til å starte. Det var denne fordømte treningen da… Det jeg sliter mest med er å finne et treningssenter hvor jeg kan føle meg hjemme, samtidig som jeg hater sentre hvor det er alt for mange folk (noe som nok er over alt nå i januar). Jeg merker på kroppen at den virkelig hadde hatt godt av å kommet tilbake til treningsrutiner, så jeg skal tvinge meg selv til å bare hoppe i det uansett hvor mye folk det er. Tenkte at kanskje det å starte på et senter med en personlig trener kan hjelpe på, både når det kommer til å komme inn i rutiner og bli kjent med senteret uten å vimse rundt som en tulling som ikke vet hvor noe er.

 

Jeg har fått utrolig mye tips av dere, noe som virkelig har hjulpet på å kunne finne det rette senteret for meg! Jeg kom meg ikke på noe trening i dag, men i morgen så skal jeg ta turen! Forhåpentligvis så blir det litt dansing på meg i kveld slik at jeg får bevegd meg litt i dag! 

5 kommentarer
    1. Helt enig at det er litt mer vanskelig å trene nå i januar.. Er jo helt stappa på alle trebingssentere😩 Håper du finner et som er litt roligere💖

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg