Et annerledes stripper antrekk

Reklame | Femmeluxfinery

Da var faktisk min første kveld som stripper med nye pupper offisielt overstått! Hvordan det gikk? Jeg merker at jeg har grenser på hva jeg kan gjøre når jeg danser. Så det å svinge rundt på stangen og trikse litt er ikke det jeg kommer til å gjøre med det samme. Heldigvis fikk jeg en myk og behagelig start på uken, for jeg var virkelig trøtt i slutten. Heldigvis så har jeg fått meg en god natt søvn, så nå er jeg klar for en ny vakker dag. I dag er nemlig planene å handle litt mat, ta ansiktsamske og jobbe hjemmefra på PC-en.

 

Jeg har nemlig blitt så utrolig opptatt av huden min i det siste. Kjøpte en hel haug med ansiktsmasker og hudpleie, for nå ønsker jeg virkelig at huden min skal både føles og se perfekt ut. Alt fra fukt, glød, smidig og behagelig. Jeg har faktisk utrolig lyst å ta en skikkelig bra hudpleie-behandling mens jeg er i Bergen. Har dere noe tips både når det kommer til behandling og hudpleiesalong? 

 

Utenom det så har jeg også fått helt dilla på luksus. Sofistikerte klær, diamanter og sko med hel. Jeg kjøpte en haug med alt av dette før jeg dro til Bergen nå. Ringer, smykker, nye sko og klær. Noen av de nye klærne ble lagt ut på Instagram, å da fant jeg ut at denne stilen er det flere av dere som elsker. Å det skjønner jeg godt, for slike klær finner du ikke i Norge. Derfor tenkte jeg å dele siden med dere, samtidig som jeg har lagt med linker til alt jeg kjøpte:

 

 

 I know, it´s stunning! Jeg bestilte disse 4 plaggene til å starte med, å jeg ble frelst. Kvaliteten er utrolig bra, å du får rett og slett det du kjøper. Materialet er tykt slik at det former kroppen og gir meg den timeglass-formen jeg er ute etter. Det er ikke tvil om at jeg elsker luksus og glam i hverdagen, å det får jeg her. Er ikke uten tvil nettsiden heter FEMMELUXFINERY.

 

Selv om dette er et sponset innlegg, så føler jeg ikke at jeg må overbevise dere om at dette er klær som er verdt å kjøpe. Jeg føler bildene taler for seg selv. Som den svarte kjolen under, dette var den jeg brukte på jobb i går kveld. Ikke typisk det en tenker når en tenker strippeklubb, men perfekt på denne klubben. En utrolig sofistikert og elegant kjole, som jeg rett og slett falt helt pladask for når jeg hadde den på meg i går. Jeg følte meg i alle fall skikkelig babe i går når jeg tok den på! Hva synes dere?

 

SVART KJOLE – HER

NUDE JUMPSIUT – HER 

 

Det som også er så kjekt med denne siden er at du kan ta den på norsk, slik at du får alle prisene i NOK. Så slik som nå er det 50% avslag på hele siden (KLIKK HER)! Du får nydelige og klær av kvalitet til 150-250,- Billigere blir det ikke! Jeg vet ikke hvor lenge dette salget kommer til å vare, men jeg har en følelse av at slike salg med så bra rabatt ikke varer lenge. Jeg skal i alle fall tilbake på nettsiden senest i dag og skaffe meg flere godsaker til garderoben min. Det er tross alt vår nå, å jeg trenger en refresh av garderoben min.

 

HVIT JUMPSUIT – HER 

NEON GUL KJOLE – HER

 

Hvilke av disse plaggene var din favoritt? Jeg vil også gjerne høre hvis dere finner noen fine plagg på siden som dere likte enda bedre. Selv så går jeg rundt i den nude jumsiut-en hele tiden. Den ser utrolig bra ut, men like behagelig som en pysjamas. Så ta turen innom FEMMELUXFINERY du også, å få vårens hotteste garderobe!

 

xoxo ♥

 

♥ co ords 

 lounge wear sets

 ribbed lounge wear sets

 knitted lounge wear sets

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg