Etter jeg kom hjem fra Tyrkia

 

For en uke det har vært… Først og fremst så har jeg aldri følt meg latere, men samtidig så har jeg ikke dårlig samvittighet ettersom jeg ikke burde gjøre så utrolig mye de første ukene etter operasjonen. Så det har gått i Love Island UK, shopping på nett og interiør. Jeg fikk nemlig endelig stolene jeg hadde bestilt fra Danmark, så jeg har mildt sagt levd i dem de siste dagene. Jeg har aldri følt meg så hjemme som nå, for nå er alt slik som jeg har ønsket det. Eneste jeg mangler nå er litt dekor og et bord som jeg allerede vet hvilke jeg skal kjøpe 😉

 

Denne uken har vært ganske rolig, for jeg har ikke vært 100% frisk heller. Det er litt av grunnen til at jeg ikke har fått laget noen videoer eller streamet. Lite hjelper det at jeg ikke har kunne sminket meg etter jeg tok microblading på mandag. Jeg har rett og slett bare vært 100% slask denne uken, å det synes jeg også at jeg kan gjøre med god samvittighet. 

 

I morgen er det faktisk gått 2 uker! Det er ganske rart, men selvfølgelig deilig å se puppene mine i speilet slik som de ser ut nå. Det er litt for godt til å være sant føler jeg, at jeg endelig har puppene jeg alltids har drømt om. Så nå er det bare å se dem gro skikkelig og ta godt vare på dem. 

 

xoxo ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg