Familietreff i Oslo

 

God kveld.

 

Da sitter jeg endelig godt i stolen min hjemme etter en lang dag, men samtidig så har jeg hatt en utrolig fin dag. Vi hadde nemlig egentlig planer å dra til hytta til tanten og onkelen for de neste dagene, men ettersom været ikke var meldt så bra så tok vi å møtte tante her i Oslo. Vi dro ut å spiste frokosten vår på Olivia og bare hadde skikkelig kosedag oss jentene.

 

Heldigvis så ble været bedre med tiden, å vi kunne både sitte ute å nyte maten og tusle litt i sentrum da solen begynte å skinne fram. Jeg merker at jeg har utrolig vansker for å finne klær jeg liker i butikkene etter at jeg bare begynte å handle på nett. Stresset med å finne noe du liker, det å måtte ble gjennom en haug med klær, og det å prøve klær som du så for deg skulle se helt annerledes ut.

 

 

Jeg er utrolig glad for at jeg faktisk har de få som er igjen av familien min så nær. Det er bare en togtur på 2-3 timer så er jeg hos dem, eller dem hos meg. Familien min er alt for meg, å jeg vet at uten dem så hadde ting ikke vært det samme, da de tok meg imot med åpne armer når jeg trengte noen mest. Jeg ser virkelig fram til juletider hvor vi alle sammen drar til London for å feire julen 2. gang på rad.

 

Så nå skal jeg shoppe litt på nettet til min nye høstgarderobe. Det var tross alt skikkelig høstvær i begynnelsen i dag, å det ser ikke ut som om det akkurat skal bli varmere eller bedre vær med tiden framover. Påtide å finne fram både varme og sexy klær for høsten 😉

 

 

Kjole HER | Sko HER | Jakke HER | Veske HER

 

 

xoxo ♥

4 kommentarer
    1. Ekte familier stiller opp for hverandre uansett ! Så flott at du har en sånn familie! Så flott at du har fått din søster til Oslo!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg