Fått meg samboer!

Omg, da kan jeg endelig skrike ut å si det! Jeg har fått meg samboer, å selvfølgelig ikke hvem som helst. Jeg får nemlig min crazy samboer tilbake, nemlig søsteren min Melissa! Det at hun faktisk flytter til Oslo i seg selv er et underverk som jeg aldri trodde jeg skulle få til, men jammen meg! For meg er ingenting umulig, hihi 😉

 

Så vær forberedt Oslo, for 2/3 av søstrene Lægreid er i byen for å bli! Dette blir ikke annet enn bra. Vi bodde i lag i Stavanger for 2 år siden, å det var jo et galehus i seg selv. Så nå ser jeg fram til å få henne til å slå seg ned i Oslo og klar for eventyr.

 

 

xoxo ♥

3 kommentarer
    1. Hva synst foreldrene deres om at søsteren di er flyttet isammen med deg ?
      Ønsker dere lykke til 😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg