Fikk betalt for sex!

 

På tide men en liten storytime! Ettersom jeg besvarte ja på et spørsmål om jeg hadde hatt sex for penger for en god stund tilbake, så var det mange som ble nysgjerrig på hvordan, hva og hvem? Var det en sugardaddy? En kunde på jobben? Å det som er litt artig er at det faktisk ikke er noen av delene. 

 

Det var faktisk når jeg var ute på byen. Jeg var på vei hjem, hvor da en kompis skulle være litt gentleman og følge meg hjem. Det var ikke snakk om at han skulle sove over eller noe slik, han skulle bare følge meg hjem (selvfølgelig med et lite håp om noe sikkert). Vi hadde flørtet litt og kysset litt i løpet av kvelden, men ikke noe mer. 

 

Vi stoppet rett ved en kiosk rett ved meg for å ta farvel, for han hadde en kompis som skulle være med han hjem som ventet en annen plass. Jeg var ganske brisen så sent på kvelden, så ut av det blå kommer det ut av meg: “Du kan bli med meg hjem å ha sex hvis du går i minibanken og tar ut x-antall kroner til meg nå.” 

 

Han var ganske kjekk, så jeg kunne lett hatt sex med han uten å få betalt for det. Det var mer det stresset med å ha han med hjem, jeg var trøtt og ville egentlig bare sove. Så jeg tenkte at om jeg sier dette så kommer han til å stikke til kompisen sin, å jeg stikker til sengs. Men det var ikke tilfellet. Han tok ut pengene jammen meg! Så dagen etter våknet jeg opp ganske så hangover med noen lapper på nattbordet 😉 

 

xoxo ♥

 

29 kommentarer
    1. Ja, hvorfor ikke, liksom.. Såfremt DU hverken lider noen kvaler i forbindelse med dette her, og heller ikke ser for deg at du vil kunne få problemer med det i fremtiden, vil jeg si alle relevante hensyn er tatt!
      Det er DIN kropp og DITT liv, og jeg er av den overbevisning at alle og enhver skal kunne gjøre det en ønsker med eget liv og legeme, for å si det sånn (forutsatt at det ikke skader andre/utsetter de for risiko).
      Dessuten skal du ha kred for å stå for det du gjør/har gjort fullt og helt 🙂

    2. Haha… Det er ganske drøyt, har hørt fra gutter at det ikke er uvanlig at jenter spør etter taxi penger etter ONS.

    3. Først anmelder du en 17-åring for å tilby deg penger for sex, og så skryter du på bloggen over å ha prostituert deg. Blant mange dumme bloggere må du være den dummeste. Håpløst.

      1. Nr.1: Tror du virkelig jeg hadde orket å bruke tiden min på å anmelde en liten random idiot som skulle tøffe seg? Nei, det var mer for å skremme han og gi han en lærepenge.
        Nr.2: Vi kom til å ha sex uansett, så fulle meg gjorde bare noe ekstra ut av det ettersom mange menn tenner på å betale for en dame.

        Når en mann starter en samtale med å kjøpe sex uten at jeg har møtt eller snakket med han så er han en idiot som ikke fortjener bedre en en trussel, mens en kompis som jeg har flørtet med og tilbrakt hele kvelden med er en helt annen story.

        Så nei, jeg anmelde deg ikke din fjomp.

    4. Hva med mannfolk som har normale lønninger å som prøver å vær økonomiske da? . Mannfolk me masse penger er ofta dritt sekker,men de kan seff spandere på damer. Men mannfolk som faktisk er kjempe bra å behandler deg bra og er torfast, seriøse vill gjør de fleste lykkelig er som regel ikke de som har mest penger. Snakker ut i fra egne erfaringer her. Men vill si at de fleste har større sjangs for å bli lykkelige med noen som behandler deg bra og viser det å ikke med noen som skjemmer oss ut 😊

        1. grunnen til at jeg svarte dette er fordi at det virker ut som du kun vill gi menn som er villig til å spandere masse på deg sjangsjer men de som ikke har cash virker det ut som du har null interesse for. kan godt vær dette ikke stemmer men utifra hva jeg har lest her åsånn virker det slik ut.

          1. Nå var ikke dette en mann med masse penger, men en mann med normal lønn uten noe spesielt å brife med. Det var også grunnen til at svaret hans sjokkerte meg. Men jeg kan ærlig innrømme at menn med penger, makt og høye stillinger tenner en side av meg. Men det betyr ikke at jeg bare gir dem en sjanse, for så å si alle jeg har holdt på med, vært sammen med eller hatt sex med har ikke hatt noe ekstra av noe av det jeg nevnte.

    5. Ok, jeg bare må spørre.. hvis dette var en kompis av deg, hvordan hadde du samvittighet til å ta i mot 50k av han for sex? Syns det er meget spesielt.. Spesielt når du sier dere sannsynligvis hadde endt opp med å ha sex likevel?

      1. Ja, det er da en kan begynne å spørre seg selv: Hvor god venn var egentlig denne kompisen? Var det egentlig 50K? Er jeg samvittighetsløs? Det sier jo seg selv at jeg er en ganske spesiell kvinne i flere valg i livet mitt, så… 😉

        1. Du skrev jo at du fikk 50k. Mener du da det er en løgn? Mister jo troverdigheten din om du nå sier at du løy til leserne dine..

    6. Du stiller spørsmål? Du svarer jo ikke på mine spørsmål! Du tok i mot 50k (om du ikke lyver?) av en person du kjenner, som har en helt vanlig jobb (altså ikke rik), og lurer på hvordan du har samvittighet til noe slik, når du sa dere hadde endt opp med å ha sex uansett.. du har også tidligere skrevet at du aldri kommer til å bli prostituert, hva fikk deg til å endre mening?

      1. Så siden jeg fikk betalt av en jeg kjente for å ligge med han så er jeg plutselig plitt prostituert? wow. Grunnen til at jeg ikke svarer er fordi dere rett og slett ikke trenger å vite detaljer. Visse ting holdes privat.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg