first night

God kveld!

Da begynner jeg endelig å våkne litt til livet igjen etter en ganske bra start på uken. Jeg er faktisk overrasket over hvordan en mandags natt kunne bli så bra. Det var utrolig deilig å starte å danse igjen, å enda deiligere å bare sitte med champis i glasset å snakke om løst og fast med fremmede.

Er jo ikke rart jeg ikke orker å date på fritiden når jeg blir kjent med så mange fantastiske menn på jobb. Jeg vil faktisk si at møtet med flere av kundene har vært tusen ganger bedre enn datene jeg har vært på i livet mitt.

Så noe hvit måned på meg blir det nok ikke i år heller, haha! Ganske nysgjerrig egentlig på hvor mye champagne jeg drakk i 2019, for ettersom det kan bli 3-5 flasker på en kveld så blir det mye i løpet av 1 år. Men nå har vi jo flasker opp til 60.000, så i år blir det nok et lite fokus på kvalitet foran kvantitet 😉

Så nå får jeg egentlig bare hoppe i dusjen og gjøre meg klar for nok en kveld. Føler det er lørdag hver dag med denne hverdagen, haha. Jeg er ganske spent på hvordan det blir den gangen jeg faktisk tar med meg kameraet på jobb og dere får se tilstanden min når jeg drar hjem.

xoxo ♥

6 kommentarer

Siste innlegg