før og etter silikon

 

Jeg var egentlig veldig usikker på dette innlegget, om dette ble et innlegg jeg i det hele tatt burde skrive. Det har jo vært så mye styr i media om bloggere som snakker høyt i media om operasjoner og hvordan noen tror dette vil påvirke unge mennesker til å gjøre det samme. Uansett så har jeg lyst å snakke høyt om denne operasjonen, å det mest fordi det var ting jeg erfarte som jeg gjerne skulle ønske at folk snakket høyt om. Hadde jeg visst dette fra før av så hadde alt vært så mye bedre! 

 

Slik som dere ser på bildet under så puppene mine ut da jeg fikk se dem for første gang, bare 4 dager etter operasjonen. Fine pupper? Jeg holdt mildt sagt på å knekke sammen når jeg så dem. Jeg tenkte først med meg selv at jeg hadde gjort en enorm tabbe. Jeg begynte å søke på internett som en gal, for jeg måtte finne ut om dette var normalt?! Det viste seg å være ganske normalt. Mange beskrev puppene sine som kjegler, noe jeg kunne kjenne meg igjen med. 

 

 

Heldigvis så går tiden, å formen forandrer seg. Ikke er jeg ekspert på operasjoner av pupper, men jeg tror at mine så slik ut som de gjorde i begynnelsen fordi jeg hadde pupper som gang som ble fylt på. Hadde jeg vært helt flat uten hud å fylle så hadde nok resultatet vært annerledes i begynnelsen, men samtidig så hadde du sett silikonen ganske tydelig noe en ikke gjør på meg. Det er mange som ikke ser at jeg har silikon, å som tror de er naturlig store og fyldige. 

 

Jeg synes faktisk ikke det skal være noe skam over å snakke om slike ting. Ja, jeg er enig om at en ikke trenger å oppfordre med å gi ut rabatt, men å ikke snakke om det synes jeg ikke noe om. Jeg fant alt av informasjon og tips gjennom nett. Jeg var 100% sikker om at dette var noe jeg ønsket, fordi det var et valgt jeg hadde tatt for meg selv. Dette var ikke noe valg som jeg ble påvirket til, så det å kunne høre og lese om andres opplevelse hjalp meg til å slappe av gjennom prosessen både under og etter operasjonen. 

 

 

xoxo ♥

4 kommentarer
    1. Hvor lang tid tok det før du så forandring (at de ikke så ut som kjegler)? Er de plassert under muskelen?

      1. Jeg vil si det tok rundt 1 måned, men de er enda ikke 100% slik som de skal. De er enda hovne, å litt rare i formen. Det kan ta opp til 1 år før ting setter seg 100%.
        Mine er plassert over muskelen, noe som er grunnen til at jeg slapp løft. Hadde jeg tatt under så hadde den overfladiske huden enda hengt, men siden jeg tok over så ble puppene mine fylt opp slik at den ekstra huden ikke lengre hang.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg