Foran kamera igjen

Det var som jeg havnet i koma etter tirsdagens store oppdrag, for tiden etter forsvant bare. Etter en hel dag med filming til et nytt TV program for så å jobbe hele natten så ble onsdagen ganske så rolig. Utenom at jeg måtte ut en tur for timen jeg hadde for å fikse neglene mine, så ble resten av dagen brukt i sengen med Gossip Girl før jeg selvfølgelig dro på jobb igjen på kveldstid.

 

Jeg har virkelig savnet å være foran kameraet, så det var utrolig artig å kunne opplevde dette igjen. Jeg har alltids drevet å tullet med søstrene mine om at en dag så kommer vi til å ha en egen TV serie med alle 3 søstrene. ”Søstrene Lægreid”, men siden jeg misliker etternavnet mitt så mye så må jeg finne på et bedre navn først! Tips? ;P

SHOWTIME!

6 kommentarer
    1. Trenger du noe etternavn? De fleste kjente bruker bare fornavnet og du har jo et nydelig navn! Eller CHRISTINA L.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg