FORELSKET PÅ JOBB

Helvette så sexy bergen dialekten er! Jeg føler jo at jeg faller for hver eneste kunde som snakker bergensk, hahah! Det hadde faktisk ikke kommet som et sjokk hvis jeg endte opp i Bergen med min framtidige mann. Jeg hadde faktisk foretrukket å bo her fremfor Oslo om jeg skulle hatt unger. Det er en mye varmere og kosligere by enn Oslo, for jeg føler Oslo er en så kald storby med folk og byggeprosjekter over alt. Det er liksom ingen ro å få i Oslo.

Så om jeg blir litt småforelsket på jobb av og til er jo ikke til å nekte for. Hvem hadde ikke blitt det om de tilbrakte en hel kveld med en handsome mann og det var alkohol i bildet. Heldigvis så har jeg aldri hjertesorg dagen etter når han er vekke fra min verden 😛 Det går like fort over som det kommer, å det er jeg innstilt på også.

Det som er litt artig de siste dagene jeg har vært her er å se hvordan jeg har forandret meg i forhold til sist gang jeg jobbet. Jeg er faktisk blitt mye røffere og hard om jeg kan si det, noe som det ser ut til at menn liker ganske godt. Kanskje jeg ikke lengre er den søte uskyldige Christina som jeg var før 😉 Eller kanskje det er mer det at jeg innerst inne ikke har vært så søt og uskyldig som jeg selv skal ha hatt det til, haha!

xoxo ♥

PS: 70% avslag på ONLYFANS fram til i morgen! 80kr for 1 måned uten binding. (KLIKK HER FOR TILBUD) – Må være over 18 år.

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg