Første date med en stripper. Dette bør en unngå!

Tro det eller ei, men denne tutta har faktisk åpnet øynene litt for å starte å date. Jeg synes ikke at jeg burde ha noe grunn for å holde tilbake fra å bli kjent med andre menn selv om jeg holder på med det jeg holder på med. Selvfølgelig så kan det å ha en jobb som stripper påvirke mye, men det kan jeg takle. Men det som er kjedelig igjen er at så fort jeg forteller om yrket mitt så får hender det at menn får et helt annet syn på meg, å de handler på en måte som ødelegger absolutt alt. Han gikk plutselig fra å være en date til en innpåsliten ”veldedighets” kunde. Så derfor tenkte jeg å vise dere hva som er pluss og minus på en date med meg:

 

♥ Sex på første date? 

Minus! Dette er noe jeg ikke gjør etter bare å ha møtt en person en gang. Det er ikke naturlig å gi en person det mest intime ved deg selv etter bare å ha kjent ham i noen timer! Å på den måten ved å sette en grense så kan du se om han respekterer valget ditt eller om han setter sine egne behov foran dine grenser. 

 

♥ Gaver? 

Nøytral. Jeg føler faktisk det kanskje kan være mer minus enn pluss på en første date. Hadde jeg fått blomster, sjokolade og lignende av en person som jeg akkurat har møtt så vet jeg faktisk ikke om jeg hadde blitt smigret eller om jeg hadde tatt litt avstand. Gaver kan en i alle fall vente med til en evt. date nr. 2.

 

♥ Må han ha mye følgere eller være kjent? 

Det kan være et pluss. Ikke pga. fame, men det er mer fordi en allerede har noe til felles. Jeg klaffer ikke med den ordinære A4 typen menn, for de ser mer etter den sikre løsningen. Jeg trenger en som kan støtte og motivere meg til å gjøre det jeg elsker, på samme måte som jeg ønsker å motivere han. Det er mye lettere hvis en begge har samme interesse om å gi et budskap til andre mennesker gjennom sosiale medier og gjøre noe mer ut av livet, selv om det er mer risikofylt. Det er ikke uten grunn at de fleste i kjendisverdenen gifter seg med andre kjendiser, det er der de finner noen som kan forstå hva de går gjennom og motivere hverandre framover. 

 

Så jeg må finne meg en mannlig stripper, en tidligere Jehovas Vitne som har brutt ut, eller en som har interesse for sosiale medier og liker livet utenfor A4. Wish me good luck ;p

 

ER DU ENIG? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg