Fra byen jeg døpte meg i til byen jeg stripper i

Da var det faktisk fredag! Jeg måtte faktisk dobbeltsjekke telefonen min igjen for å se at det faktisk var fredag, så forvirret er jeg i dag. Denne uken har gått så utrolig fort at jeg ikke henger med lengre om hvilke dag det er eller hva som har skjedd denne uken egentlig.

Denne uken har faktisk gått utrolig bra på alle mulige måter. Jeg har våknet opp av meg selv relativt tidlig i forhold til at jeg faktisk ikke er til sengs før 4:30 om natten, samtidig som jeg også har utnyttet dagene utrolig bra i stede for å bare ligge å se på serie og sove hele dagene.

Jeg merker at Bergen gjør noe med meg hver gang jeg er her, som om det er noe ekstra med denne byen som varmer. Det har nok litt med at jeg vokste opp med å dra til denne byen hver sommer for det årlige sommerstevnet som Jehovas Vitner arrangerte. Det var årets høydepunkt når jeg var med, noe som gjør at jeg har utrolig mange fine minner fra byen.

Mitt første innlegg på Instagram er av dagen jeg døpte meg. Følg meg gjerne HER.

Det var faktisk i Bergen jeg var på min aller første fest som inneholdt alkohol. Det var her jeg døpte meg i en alder av 17 år og hvor min største forelskelse på den tiden holdt til. Haha, artig å tenke tilbake på!

Før dro jeg årlig til byen for religiøse sammenkomster, nå er det for å strippe. Kanskje jeg skal ta å booke meg inn til Bergen neste gang de har stevnet i byen? Hvem vet, plutselig dukker det opp noen på klubben som egentlig ikke burde vært der 😉

xoxo ♥

3 kommentarer
    1. Har fulgt deg ei stund, men ikke kommentert før. Men nå måtte jeg! Book deg inn neste gang! Hadde vært så gøy om det dukket opp noen der! 😂
      Ellers vil jeg bare si at du e amazing og virkelig en inspirasjon som står frem slik du gjør! Keep it going girl 😘

      1. Så kjekt å høre! Ja, det hadde vært utrolig artig å tatt noen på fersken på noe slik, så skal uten tvil sjekke opp når det er neste gang! 😀 Nok en gang takk for fine ord, det betyr utrolig mye nå som jeg har hatt noen dager av. Nå skjønner jeg enda bedre hvorfor jeg ikke skal slutte med det jeg gjør <3 Klem :*

    2. Det hadde vært epic! Har du ferska noen jv’er i noen andre byer kanskje? 😉 så gøy å følge bloggen din, hilsen tidligere jv fra bartebyen <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg