Fra stripper til gamer

(bilde fra Pinterest) Slik bilder har jeg sett på de siste dagene, hahah 😛 Selvfølgelig rosa ♥

 

Jeg har de siste dagene lekt med tanken på å starte å game. Dette var faktisk noe søskenbarnet mitt kom opp med for en stund tilbake. Grunnen til at jeg har vurdert å starte opp er egentlig mange:

 

♥ Det er en kjekk hobby å ha. 

 

♥ Selv så synes jeg jenter som gamer er super sexy.

 

♥ Jeg har lyst å prøve noe nytt for å sprite opp hverdagen. 

 

♥ Responsen etter jeg luftet tankene høyt var enorm av både kvinner og menn.

 

♥ Det kan være sosialt hvis jeg tar det over på Twitch. 

 

 

Så det er mer enn nok grunner til at jeg faktisk har lyst å begynne. Nå skal jeg jo også operere på nytt, å denne gangen må jeg nok ha fri fra jobb i opptil 6 måneder, noe som gir meg muligheten til å teste andre ting. Gamingverden er en enorm verden som jeg er blitt veldig nysgjerrig på, å som jeg vet bare kommer til å bli større og større ettersom teknologien bare vokser og vokser. 

 

Så jeg tenkte å dra på butikken neste uke for å skaffe meg en bærbar PC spesialisert til gaming. Tips? Jeg skulle gjerne hatt stasjonær, men det har jeg dessverre ikke plass til i den leiligheten jeg har nå. Om dette skulle vise seg å bli noe stort så ser jeg for meg at jeg hadde kjøpt meg en leilighet med flere rom slik at jeg kunne hatt et eget rom som var designet for gaming, men vi får se 😉 

 

xoxo ♥

9 kommentarer
    1. Anbefale absolutt ein Acer pc elle Asus te gaming, då de ikkje koste all verdens helle! Absolutt en god start om du ikkje heilt vett om d e ein hobby du komme te å trivas me, å helle kjøpa ein stasjoner å invistera litt mer i den💕 Håpe du prøve deg på LOL så kanskje me konne spelt i lag! EUW då ofc!

        1. Veldig enkelt å streame med en PS4, er en helt egen knapp dedikert til det 🙂 Bare å koble til youtube eller twitchkonto så er det gjort

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg