From Heaven To Hell

Det er i alle fall slik foreldrene mine ville beskrevet det, selv om de ikke tror på noe som heter helvete. Rettere sagt for dem hadde blitt fra Guds hender til Djevelens. For meg ville jeg jo faktisk sagt det samme om en person som meg selv for 3-4 år siden, så det er artig hvordan jeg nå ser på det jeg før kaldte Djevelens verden for noe av det beste jeg har opplevd.

Denne gangen skal jeg ikke unnskylde meg for at jeg har vært vekke som alle andre gangene jeg forsvant, men en oppdatering fortjener dere. Enten dere har fulgt med meg over år, måneder eller bare noen dager. Kanskje det er første gang du faktisk er innom bloggen min. Så her er i alle fall hva som har skjedd som har gjort at jeg har gjort alt annet enn å f.eks. blogge.

Alt begynte med at jeg for rundt 3 måneder siden fikk skabb, noe som har vært utrolig utbredt og normalt denne høsten. Det igjen førte til søvnproblemer og kløe over hele kroppen i flere uker, noe som igjen gjorde at jeg mistet alt av fokus på alt annet. Jeg greide ikke å fokusere på noe.

Etter det så greide jeg selvfølgelig å rote meg bort i mannfolk som jeg skulle holdt meg langt unna. Hva kan man si, jeg har alltids hatt en greie for badboys. Nok en ting til å miste fokuset. Heldigvis så ble ikke ting så alvorlig som det kunne blitt, men jeg fikk meg et slag i tryne eller to før jeg greide å gi slipp.

Så toppen av kransekaka: puppene. Mange har fått med seg at selv etter 2. operasjon så er jeg enda ikke fornøyd, å ting så ganske svart ut om å få ting rettet opp i. Nå er heldigvis saken tatt opp igjen, å forhåpentligvis så er de både profosjonelle og fornuftige om hvordan denne saken kommer til å ende. Men fra den dag i dag så har de både vært uprofosjonelle, lite medfølende og tatt utrolig lite ansvar.

Heldigvis så er dette det siste negative jeg kan oppsummere av 2019 som har hindret meg i å dele livet mitt med dere de siste månedene. Nå som alt begynner å stabilisere seg så er jeg oppe å går igjen. Utenom dette så har 2019 vært et ganske utrolig år, å jeg har aldri følt meg sterkere! Jeg er utrolig spent på hva 2020 har i vente, gjør ikke du?

 

4 kommentarer
      1. Jeg fikk først en kur som var e krem, men den funket dårlig. Etter det fikk jeg en kur av tabletter, hvor jeg skulle ta en dose tabletter på en gang, så skulle jeg ta samme dose 2 uker senere. Den vil jeg si funket bedre. Men samtidig så vasket jeg alt jeg hadde brukt på minst 60 grader, la det i fryseren eller unngikk å bruke det på 2-3 uker for å forsikre at det ikke kom tilbake.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg