full på jobb

Det er ikke til å legge skjul på at det blir noen champagneglass i løpet av ukene, noen ganger litt flere enn andre. For meg så var det en utrolig stor vending å plutselig kunne drikke på jobb, men samtidig så var jeg litt vandt til det fordi jeg pleide å drikke når jeg jobbet privat også. Men hvordan er det egentlig å kunne drikke på jobb? Har jeg noen gang blitt full på jobb? Hvordan blir jeg når jeg blir full? Disse spørsmålene har jeg fått en del av, så jeg tenkte å svare på dem i et eget innlegg.

 

Jeg synes det er utrolig artig å kunne drikke på jobb, med tanke på hvilke jobb vi holder på med. En blir mer avslappet å selve jobben blir enda kjekkere med litt alkohol i blodet (selv om jobben i seg selv er utrolig kjekk fra før av også!). Når champagnen poppes, det er da jobben plutselig går over til å bli en fest vil jeg si.

 

Jeg blir fort brisen, men faktisk ikke så fort full. Jeg tror faktisk ikke jeg har gått hjem fra jobb full en eneste gang. Var kanskje litt på nippet i går, hehe. Da fikk jeg smake en champagne som kicket litt ekstra fort inn. Heldigvis så er jeg ikke noe bråkmaker når jeg blir full. Jeg er mer den som blir utrolig glad, sprudlende og veldig kjærlig. Jeg er mer den lille dusten som blir lett følsom, fullt av kjærlighet og gavmildhet. Så der har du meg.

 

Så jeg er utrolig spent på å se hvordan denne kvelden kommer til å bli, champagne håper jeg i alle fall på. Vi kom nylig hjem etter et lite julebord med hele gjengen, noe som var utrolig koselig. Det ble veldig spontant, men det var kjekt å samles alle sammen utenom jobb. Vi dro på Sumo Sushi hvor vi fikk servert nydelig sushi og annet godt, så vi er alle gode og mette på både mat og drikke. Så nå er det å slappe litt av før vi alle møtes igjen på jobb.

Sumo har uten tvil den beste sushien jeg har smakt!

HÅPER ALLE FÅR EN NYDELIG KVELD!

19 kommentarer

Siste innlegg