hallo Bergen!

Hei, hei, hallo!

Da sitter jeg nok en gang på flyplassen i Stavanger, å venter på neste destinasjon som denne gangen er Bergen. Det er så rart å tenke over hvordan jeg bare for en stund tilbake stresset som en gal hver gang jeg skulle fly. Alt skulle planlegges, pakking startet 1 uke før og selve flyplassen var et helvette helt fram til jeg kom meg gjennom sikkerhetskontrollen. Bare den følelsen når jeg ser at håndbagasjen min blir skannet, men blir sendt til andre siden for å bli sjekket nok en gang var så stressende. Selv om jeg aldri hadde noe mystisk med meg så stresset jeg.

Nå er ting helt omvendt. Pakker tidligst dagen før, pakker det jeg trenger, så veier jeg kofferten min når jeg kommer på flyplassen. Jeg vil nesten si at håndbagasjen min må dobbeltsjekkes hver gang jeg reiser, så det er nesten blitt en rutine, hehe.

Så nå får jeg runde av dette innlegget før vi tar av. Bergen, er dere klare? I’m coming! Ta gjerne å skriv ned tips til plasser jeg burde besøke mens jeg er i Bergen. Attraksjoner, spisesteder, spa, skjønnhetssalonger, treningssenter osv…

4 kommentarer

Siste innlegg