Han runket mens jeg danset for han – STORYTIME

Jeg vet rett og slett ikke hvor jeg skal begynne når det kommer til denne historien, for alt hendte så fort. For noen uker siden så hadde vi en gruppe menn på jobb som hygget seg. Jeg hadde hatt et show med en av dem, å han hadde visst fortalt om sin positive opplevelse til vennene sine. Litt senere så hoppet en av kompisene ut i det, så han kjøpte et privat show med meg før vi stengte.

 

Han setter seg i sofaen å jeg starter showet mitt med han. Jeg begynner å danse på han først, før jeg etter hvert ender opp på gulvet. Jeg danser på gulvet og snurrer rundt polen (mens jeg gjør dette så har jeg ryggen til ham). I det jeg snur meg så tar det noen sekunder før jeg registrerer at han har knappet opp buksa og dratt fram snabelen! Jeg blir så sjokkert og stresset, samtidig som jeg merker jeg blir kvalm. Jeg går fra å leke sexy og sensuell til forbanna på sekundet jeg faktisk skjønner hva som skjer her. Jeg husker ikke hva jeg sa til han for jeg var så i sjokktilstand, men det tok ikke lang tid før sabelen var tilbake der den skulle være. 

 

Jeg skjønner enda ikke den dag i dag hva som fikk han til å bare ta seg den rettigheten. Hva tenkte han med? Eller det er jo egentlig åpenbart hva han tenkte med! Jeg har i etterkant lurt på hva kompisen egentlig har sagt til han angående showet han hadde, for jeg har aldri opplevd at en mann bare gjør noe slik. Så joda, en opplever mye rart med fulle menn på strippeklubb. Dette er visst ikke første gang slik skjer ifølge de andre jentene, men vi takler det like dårlig hver gang.

 

Selv om det ikke sjokkerer meg at menn kan bare gjøre dette så tenker jeg at dette aldri kunne skjedd om det var omvendt. Hvis det hadde vært en mann som danset for meg så hadde jeg ikke akkurat dratt opp skjørtet og lekt med meg selv mens han drev å “grining on the floor”. Mulig det er noen gamle jenter som kunne funnet på slik, men jeg tror det er et utrolig mindre tall enn menn. 

 

Hva hadde du gjort i denne situasjonen?

Ønsker dere flere storytimes?

 

xoxo ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg