“Håret mitt var fint før, nå er det GOALS!”

Jeg skulle til å skrive god morgen ettersom jeg var så flink å stå opp 09:00 i dag, men etter å ha sittet i frisørstolen i 3 timer så fant jeg nå ut at det ikke lengre kan kalles morgen. Det stemmer, 3 timer! Å da er det nok mange av dere som lurer på hva jeg har funnet på med håret mitt, ettersom det tok så lang tid. Det er også den dyreste frisørtimen min noen gang, men jeg har aldri vært så fornøyd heller som jeg var da jeg gikk ut dørene i dag. 

 

Bildet som dere ser under er bildet av håret mitt før vi hadde gjort noe. Jeg hadde ikke engang gredd gjennom det før jeg gikk til frisøren, så lat som jeg er. Jeg dro til den godt omtalte frisørsalongen Eco Cult, en salong hvor de har kunder som Sophie Elise, Ulrikke Falch, Martine Johansen og mange andre kjente fjes. Jeg hadde utrolig høye forventninger med tanke på hvem som går der kan man si. 

 

Før

 

Jeg bestilte time hos nydelige Tamra som du kan få tak i HER. Dama i seg selv er jo bare nydelig, å det å sitte i en stol med henne som tutlet med håret mitt fikk meg til å føle meg trygg, samtidig som tiden fløy. 3 timer føltes som 1. Eco Cult hadde nemlig en kampanje på 30% på hair extensions ut hele juli som ble utført av dyktige lærlinger. Mange tenker kanskje “men du trenger ikke enda mer hår Christina?”. 

 

Etter

 

Det er sant at jeg både har langt og tykt hår, men jeg har alltids ønsket enda mer fylde. Bare se forskjellen på bildene! Håret mitt var fint fra før, men nå er det GOALS! Jeg skal nemlig framover delta på en del shooter osv, som gjør at jeg ønsker å perfeksjonere. Jeg liker det lille ekstra, å siden jeg har mulighet og pengene til det så ser jeg ikke noe feil i å gjøre det.

 

Her ble det brukt 75 stk kreatinbonds (blanding av 50cm og 60cm).

 

xoxo ♥

2 kommentarer
    1. Så fin du ble på håret! Kunne du lagd et innlegg der du viser ulike hverdags antrekk? Syns du har veldig fin stil og hadde vært fint å få litt shopping inspirasjon😌

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg