Høstens trender dere kommer til å se meg i

Nå vil jeg virkelig si at høsten har ankommet. Det er kaldt, det regner og været er grått, noe som igjen betyr nye trender er på vei inn i butikkene. Jeg har faktisk vært litt intressert i å se hva høsten har å komme med og hva jeg kan forvente når jeg skal handle klær denne høsten. Det var utrolig mye forskjellig – alt fra skinn, fjær, høye skuldre, små vesker hvor du ikke får plass til telefonen engang osv..

 

Man kan forvente mye forskjellig i butikkene for å si det slik, men det er spesielt to trender som falt i smak fra min side. De har vært i butikkene og på markedet en stund, men det er nå de virkelig tar av i butikkene kan en se.

 

 

NEON

Vi har sett mye av sterke neon-farger også på sommeren, men går du i butikkene nå så er det noe av det første du som oftest får øynene på. Selv så digger jeg at det er inn med sterke farger i en så dyster og grå årstid. Selv så har jeg alltids likt det, å jeg koser meg med å fylle opp klesskapet med enda mer lysende goodiser. 

 

 

OFFICE WOMEN

Jeg elsker at det endelig begynner å komme inn litt mer av dette! Selv så har jeg letet lenge etter dress-aktige klær i både sett med skjørt og bukser. Det ser så utrolig sofistikert og rent ut, samtidig som du ser utrolig vellyket ut i slike klær – som om du har livet helt på stell. Høye boots, rutete skjørt med matchende jakke og en lang kåpe, da snakker vi om å ta høsten med stil.

 

Hva er din favoritt trend for høsten?

 

xoxo ♥

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg