Høydepunktet fra en jævlig uke

Reklame | Femme Luxe

God kveld snuppene mine. 

 

Før å være ærlig så har dette virkelig vært en jævlig uke som jeg virkelig ser fram til at skal ta en ende. Bare det å komme hjem fra ferie til dette været og hverdagen i seg selv har vært tungt, men på toppen av det så har jeg også vært småsyk som har ført til lite energi. Denne uken har jeg bare måttet fokusere på de aller viktigste tingene som å pakke ut, få vasket alt og komme meg gjennom jobb. Jeg har også drevet å solgt alt av møbler i leiligheten ettersom jeg skal bytte alt ut med nye møbler. 

 

Så i dag tok jeg meg en tur ut for å se om jeg kunne finne meg skrivebord/sminkebord som jeg kan bruke både til sminke og arbeid, å overraskende nok så fant jeg akkurat hva jeg ønsket meg. Så i løpet av neste uke så er første delen av mitt nye hjem på plass. Å selvfølgelig så er disse møblene noe utenom det vanlige, så ofc. de glittrer 😉 

 

 

Jeg tok meg også en tur ut i byen i dag med tanke på at det var så nydelig vær. Overraskende nok så gikk jeg ut av min komfortsone å tok turen til Karl Johans Gate selv om det var overfylt av folk. Er det noe jeg ikke liker så godt med Oslo så er det at det er utrolig mye folk ute når det først er nydelig vær, for med så mye folk så får jeg nesten litt angst av å være ute. 

 

Heldigvis så kom jeg meg ut, for jeg hadde nemlig planer om å titte litt på ransler i dag. Jeg har over lengre tid tenkt og vurdert hvilke ransel jeg skal ha når jeg starter på skolen igjen, å det er ikke tvil om at jeg ønsker noe unikt. Jeg har sett mye på Burberry sine på nettet, å når jeg prøvde den på i butikken så falt jeg pladask. Jeg skulle egentlig vente til det nærmet seg skolestart før jeg skulle kjøpe, men jeg greide ikke å vente når jeg så den på. Samtidig så kan den brukes til både skole, på vei til jobb og reiser. 

 

Jeg har også fått hjem en ny pakke med noen godbiter fra FEMME LUXE som jeg bare må vise dere:

 

BEIGE SETT – HER

JUMPSUIT – HER 

GRÅTT SETT – HER

TOPP – HER

 

♥ co ords 

 lounge wear sets

 ribbed lounge wear sets

 knitted lounge wear sets

1 kommentar
    1. Flott sekk! Fantastisk at du begynner på skolen!
      Lite tips: impergner sekken slik at den blir lettere å holde ren og vanntett!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg