Hudpleie til over 10.000,-

Reklame | Swiss Clinic, Bangerhead

 

Det er nesten litt underlig at jeg ikke gikk mer til hudpleiesalong med tanke på hvor viktig det er for meg å ta vare på huden, men samtidig så er det litt forståelig med tanke på hvor mye jeg har lagt i hudpleien min hjemme. Jeg vil ikke si at jeg har en kjapp og enkel hudpleie som er ferdig på 1-2-3, men det er også fordi jeg ikke er ute etter det som er kjappest og enklest. Jeg har alltids elsket luksus, rene lukter og det lille ekstra. Dette er ikke noe jeg i det siste har hatt sansen for. Jeg startet nemlig allerede i en alder av 16-17 år med å bytte ut Nivea med Chanel.

 

Selvfølgelig så var dette en veldig dyr livsstil i så ung alder, så jeg har ikke holdt meg til Chanel siden da. Jeg brukte mye Garnier sin krem, men så fort jeg hadde mulighet så gikk jeg tilbake til Chanel. Det er så mye mer. Lukten av hudpleieserien til Chanel er unik, å jeg føler meg ren når jeg kjenner lukten.

 

Selv om 80% av hudpleien min er Chanel så har jeg også noen utrolig viktige detaljer i hudpleien min som jeg aldri hadde greid meg uten. Derfor tenkte jeg nå å nevne dem alle sammen i en rekkefølge av morgen, kveld og ekstra pleie.

 

 

♥ Morgen ♥

Rens: Chanel (la mousse) + Clarisonic ansiktsbørste

Toner: PIXI (HER

Serum: Chanel (hydra beauty micro serum)

Solfaktor: Chanel (uv essentiel spf30)

Krem: Chanel (hydra beauty micro créme)

 

 

♥ Kveld ♥

Rens: Chanel (la mousse) + Clarisonic ansiktsbørste

Toner: Chanel (le tonique)

Microneedling: Swiss Clinic Skinroller (HER

Serum: Chanel (hydra beauty micro serum)

Krem: Chanel (hydra beauty micro créme)

Kropp: Chanel (body excellence)

 

♥ Ekstra ♥

Sminkefjerner: Garnier Micellar Cleansing Water

Maske: Glamglow (flashmud brightening treatment) 

Glow-sett: Skinroller (HER) etterfulgt av tørr maske med

87% aktive ingredienser (HER – på salg

 

Så her har dere en ganske grei oversikt over hva jeg bruker av hudpleie, å rekkefølgen dette gjøres i. Når det kommer til ansiktsbørsten jeg eier, så er denne umulig å få tak i både i Norge og sendt til Norge. Den ble før solgt på Kicks, å det var der jeg kjøpte den, men den er dessverre borte. Derfor tenkte jeg å legge med en link til den som skal vise seg å vær enda bedre enn min, med tanke på at denne slepper du å bytte børste på slik at den blir mye mer hygenisk (HER). Jeg har aldri testet ut denne, så jeg kan ikke si noe på den. Selv så har jeg vært så utrolig fornøyd med min, men om jeg ikke får kjøpt noen nye børster i utlandet  så kommer jeg nok til å teste denne. Noen som har prøvd den? 

 

1 kommentar
    1. Hei, jeg heter Viktoria Benjamin Jeg er fra Bergen, men jeg flytter til Waterton Lakes National Park Canada med min mann. Ordene kan ikke forklare hvor opphisset jeg er for restaureringen av mitt ødelagte ekteskap, og nå er mannen min helt tilbake etter å ha forlatt meg og barna våre til en annen kvinne. Vi har vært gift i syv år, og i løpet av ekteskapet har vi hatt en serie kamper som vedvarer oss til endelig han forlot med meg og våre barn og flyttet til Australia for å være med en annen kvinne. han blokkerte alt betyr kommunikasjon han gjør dem ugyldige. Jeg lærte at livet mitt var over, og mine barn lærte at de aldri ville se faren sin igjen. Jeg prøvde å være sterk bare for mine barn, men jeg kunne ikke kontrollere smerter som plaget mitt hjerte, jeg ble fortært av tristhet og smerte fordi jeg virkelig elsket ham. Hver dag og natt tenker jeg på ham, og jeg vil alltid like ham å komme tilbake med meg, jeg ble bokstavelig talt gå gal og trengte en guddommelig inngrep, så jeg fortalte hvert av mine problemer til en venn av meg som en gang hadde lignende utfordringer i henne ekteskapsliv. Hun henviste meg til et veldig kraftig mannnavn DrIgbinovia. Hun sa at han var den eneste grunnen til den glede hun hadde til denne dagen. Drigbinovia kan hjelpe, ødelagte relasjoner hun sa det var jeg måtte sette ham på prøve. Jeg kontaktet ham på hans e-postadresse [email protected] og han ga meg instruksjoner om hva jeg skal gjøre, og det gjorde jeg, da gjorde han en kjærlighet for meg. Til min største overraskelse, etter tre uker, ringte mannen min og fortalte meg at han savnet oss så mye som barna, jeg var så overrasket, mitt hjerte var fylt av glede og spenning, og jeg begynte å skygge tårene mine. Han unnskyldte seg for sin feil og unnskyldte seg for smerten han forårsaket for meg og barna. Slik kom han tilbake til oss med stor kjærlighet og glede, og fra den dagen var ekteskapet nå sterkere enn før. Takket være Drigbinovia er han veldig kraftig mann, så jeg bestemte meg for å dele historien min for de kvinners skyld og menn som opplevde hva som skjedde. Jeg vil at du skal vite at det er en løsning. Drigbinovia er løsningen, en sann og kraftig spellcaster som ba om å leve lenge for å hjelpe kvinner og barn i sin tid med smerte. Og det har også staver for helbredelse av kreft, kreft osv. Eller hva er han på via +2348144480786 GOD LUK,

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg