husmor

 

For en utrolig deilig dag! Jeg har de siste dagene hatt det så utrolig bra med meg selv, vært sterk og tatt godt vare på meg selv. Jeg tok meg nemlig en tur ut til butikken for å handle ettersom jeg manglet litt i kjøleskapet til mitt neste måltid, så jeg var ganske så sulten når jeg dro til butikken. Du vet hva de sier: det er når du er sulten du kjøper ting du ikke skal ha. 

 

Når jeg dro til butikken så vurderte jeg en sjokolade eller noe smågodt, for det er tross alt lørdag. Jeg plukker det jeg trenger av frukt og grønt som jeg trengte, å når jeg står og ser på hylla med snop så frister det ikke. Jeg hadde ikke lyst å stappe kroppen min med masse sukker og kunstige søtstoffer. Det ødelegger både huden min, å jeg vet at frukt er tusen ganger bedre for både kropp og i smak. Så flinke Christina gikk ut av butikken med masse bær og frukt i stedet. Yey!

 

 

Jeg tror faktisk jeg hadde passet utmerket som husmor. I det siste har jeg fått skikkelig dilla på å rydde og stelle med hjemmet mitt, vaske klær og kjøpe blomster. En av jobbene mine er jo bloggen, å den kan jeg gjøre hjemme i sofaen. Jeg hadde nok aldri greid å være 100% husmor uten å jobbe med noe, for det hadde ødelagt den følelsen av å være selvstendig. Å tjene sine egne penger har alle godt av.

 

Nå ser jo jeg også på The Real Housewives of Beverly Hills som selvfølgelig påvirker meg. Disse damene er jo bare helt rå, å det livet de lever tror jeg at alle kvinner kunne ønske seg. 

 

Roser er uten tvil de fineste blomstene spør du meg. Jeg har alltids hatt et stort hjerte for roser, så jeg må alltids ha dette i hus. Det gjør så mye med leiligheten å ha blomster, det gjør den så mye mer levende. 

 

Men nå får jeg ta å springe. Jeg har ikke stelt meg engang, å jeg skal være på jobb om 30 minutter. Så i dag pakker jeg sminken med å tar å fikser alt på jobb. Forhåpentligvis blir det en bra avslutning på uken med masse champis og dans. Spørsmålet er da hva jeg skal ha på meg i dag, hvilke kjole er kjolen som i dag skriker: moneydress 😉

 

 

God Helg ♥

 

xoxo ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg