Hva faen har jeg holdt på med?!

Jaudå, da forsvant lille dina fra bloggverden. Litt over 2 uker tok det denne gangen før jeg i det hele tatt logget inn igjen på bloggsiden min. Første jeg spør meg selv om etter dette er: Hva er det med meg og måneden desember? For 2017 finner du kanskje 2 blogginnlegg, så blogging i desember er jeg visst ikke så flink i. I alle fall ikke i selve julen . Jeg må gi meg et slag i tryne om dette skjer igjen, jeg blir så utrolig sur på meg selv, for denne gangen så vet jeg ikke hvorfor jeg ikke blogget.

 

Jeg kan i alle fall si, her jeg nå sitter i min nye leilighet i Oslo hvor jeg endelig har fått internett at jeg kjører på. Egentlig så skulle jeg vært fullt sminket og stelt, på vei til jobb akkurat nå, men selvfølgelig så gikk jeg inn i det nye året med en ørebetennelse uten like. Ikke kan jeg høre på venstre øre, samtidig som det jevnlig gir meg intense smerter. Joda, godt nyttår. Så mine ”nyttårsforsett” får nok vente til dette har gitt seg.

 

Her er i alle fall en liten oppsummering av hva som har skjedd siden sist, så kommer jeg mer i detaljer i de neste innleggene:

 

22 – 26. Desember: Feiret jul i London med tante, onkel, søskenbarn, deres familie og søsteren min.

 

26. Desember – 2. Januar: Hjemme i Stavanger. Pakking, nyttårsfeiring og bare slappet av etter noen hektiske dager.

 

2. Januar: Flyttedagen. Kjørte fra Stavanger til Oslo med søsteren min. Hun kjørte mens jeg satt som en idiotisk sutrekopp på siden grunnet øret mitt. Hehe…

 

3 – 5. Januar: Prøvde å dra på jobb, men måtte dra hjem etter noen timer grunnet øret. Pakket ut og ryddet, samt fikset alt som har måttet blitt fikset med leiligheten.

Kommer til å svare på en del spørsmål i morgendagens innlegg, så sleng noen i kommentarfeltet om du har noe du lurer på. Så snakkes vi før dere vet ordet av det 😉

10 kommentarer
    1. Så gøy at du er tilbake! Har savnet bloggingen din! Og gratulerer med leilighet!

      Sååå noen spørsmål jeg har:
      1. Hvordan kommer du til å innrede leiligheten og skal du ha en house tour?
      2. Kan du begynne å poste antrekksbilder innimellom?
      3. Syv fun facts om deg selv?
      4. Kan du dele video fra dansingen på jobb?
      5. Er det fortsatt uvant å feire jul? Og hva synes du er det beste ved å feire jul?

      God bedring med øret<3

    2. Så bilde av deg og søsteren din på insta. Ikke lite sexy hun heller. Lett å få våte drømmer om dere to. Noen planer om litt videoblogging sammen igjen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg