Hvem reiste jeg med?

Det store spørsmålet alle lurte på så fort de fant ut at jeg ikke dro alene. Enda mer nysgjerrig når det var en mann jeg reiste med. Hadde jeg plutselig fått meg kjæreste? Dem av dere som har fulgt meg en stund kjenner sikkert Ivan igjen fra den perioden jeg bodde i stavanger, samt. min tidligere ferie til Kreta. Selv etter jeg flyttet til Oslo så har vi alltids holdt kontakten som gode venner, å vi har i flere sammenhenger jobbet sammen med prosjekter, noe vi også på denne turen gjorde. 

 

 

Grunnen til at vi dro tilbake til Kreta var fordi vi måtte ned for å sjekke hvordan det sto til med noen varer til en splitter ny nettbutikk som kommer til Norge! Omg, sier jeg bare. Jeg har bare lyst til å vise dere alt vi plukket ut til den nye kolleksjonen allerede! I´m in love! Jeg kommer til å vise dere så fort jeg selv får produktet i posten og nettsiden er oppe, for dette er noe jeg ikke vil dere skal gå glipp av! 

 

 

Ikke bare er denne kjekkasen min beste venn, arbeids partner og reise partner, han er også eier av Stavangers desidert dyktigste Barber Shop –> (INSTAGRAM)

 

xoxo ♥

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg