Hverdagen til en stripper

God morgen snupper. 

Nok en ny dag i vente, å av en eller annen grunn så har døgnrytmen min snudd seg tilbake til normalen. Før så kunne jeg legge meg 05.00 å våkne 18.00, å jeg våknet opp enda trøttere uten forståelse over hvordan jeg kunne sove så lenge. Det var også slik at de dagene jeg våknet tidlig så måtte jeg sove noen timer før jobb for å ikke sitte på jobb med tunge øyne. Heldigvis så har det for en eller annen grunn snudd seg. I dag f.eks. så våknet jeg av meg selv 11.00, noe som har gitt meg god tid til å kunne slappe av og nyte dagen. Jeg greier nesten ikke å legge fra meg PC-en etter jeg fikk den i går, den er så utrolig behagelig. Jeg elsker nye ting! 

 

Så i dag har jeg planlagt kommende YouTube-videoer som jeg forhåpentligvis kan starte å filme allerede de neste kommende dagene, jeg må bare få tak i et nytt kamera. Jeg tenkte å skaffe meg Canon PowerShot G7X Mark 2, men kom gjerne med tips om dere vet om et som er enda bedre til vlogging.

 

Så nå tenker jeg at jeg må legge fra meg PC-en for en gang skyldig, ta på meg treningstøyet og få svettet litt. Det er tross alt ikke lenge til jeg må ta meg en hel måned vekke fra trening, så jeg får bare komme meg bort mens jeg kan. Så er jeg flink på trening i dag så skal jeg belønne meg selv med litt sol, for det hadde jeg virkelig hatt godt av i denne kulden!

 

HVA ØNSKER DU AT DEN FØRSTE YOUTUBE FILMEN SKAL OMHANDLE?

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg