Ikke date en stripper hvis…

Er det noe jeg har merket i løpet av min periode som stripper, så er det at ikke mange menn greier å håndtere det å date en stripper. De kan kanskje håndtere det i begynnelsen, men det kommer alltids til et punkt hvor det blir problemer. Det er vel kanskje ikke bare selve yrket som gjør at det ikke fungerer, men yrket har hatt en stor virkning på personligheten min også…

 

Jeg husker jeg møtte en kjekk mann når jeg nylig flyttet til Oslo, han var ganske så suksessfull i det han holdt på med. Han var litt som meg, holdt på med noe annerledes som gjorde at han stakk seg ut. Det som var så kjedelig var at han var så kjekk at han kunne fått hvem han ønsket, noe som så ut til å være en vane for han. Menn som tror de kan få hvem som helst til sengs er det som er minst tiltrekkende. Menn som tar kontroll er sexy, men når de ikke håndterer et nei som en gentleman så minner de meg om noen av kundene mine på jobb: innpåslitne. Samtidig så synes jeg nesten litt syns på de mennene som er vandt til å få alt, men som møter meg. 

 

 

Jeg er ganske streng med meg selv når jeg bruker fritiden min på å møte menn. Ødelegger du det en gang så får du ikke noe second chance. Skriver du at du skal kontakte meg en dag uten å gjøre det: bye. Avlyser du rett før vi skal møtes: bye. Prøver du å få meg til å ha sex med deg selv om jeg har gitt klar beskjed om at jeg ikke har sex ved første møte: bye. 
Uansett hvor good looking, handsome og sjarmerende han er, gjør han noe av dette så er egentlig løpet kjørt. 

 

Mange jenter er typisk forholdjenter, et liv uten en kjæreste er ikke et liv. Det finnes også gutter som foretrekker å være i et forhold enn singel. Det kommer alltids til å være noen av dem, på lik måte som du har dem som bare ønsker å være singel. For meg så dater jeg ikke fordi jeg trenger en mann i livet mitt, langt ifra. Hvis jeg skal date noen så er det fordi jeg trives i hans selskap, han får meg til å føle meg bedre og vi motiverer hverandre i det vi elsker. Så fort han begynner å sette krav og dømmer meg for mine interessert så er det egentlig farvel. Du visste hva du gikk til, å forandret det får du ikke til. Selvfølgelig så må en ta hensyn til den andre når en har en partner, men å gi glipp på det en elsker for en som en elsker er ikke min greie. 

 

 

Skal du date en stripper så kan du IKKE forvente at hun slutter jobben sin for deg på dagen. Jobben hadde hun før du kom inn i bildet, så er det noe som må gå så er det deg om hun må velger vekk noe. Sjalusi var et stort problem i mitt tidligere forhold. Lettkledde bilder, strippingen og det å få oppmerksomhet av verden var vanskelig for han å håndtere. For meg er dette en jobb, jeg lever av kroppen min bokstavelig talt. Så en mann som ønsker å ha dama si for seg selv er ikke en mann som burde kontakte meg, for nei du kan ikke forandre meg uansett hvor mye du prøver. 

 

♥ Så ikke date en stripper hvis du blir lett sjalu.  

♥ Så ikke date en stripper hvis du vil ha henne for deg selv.

♥ Så ikke date en stripper hvis du ikke er selvstendig og trygg på deg selv. 

4 kommentarer
    1. Christina har du sluttet å blogg??? I så fall må du gi beskjed til lesere. Du sa at du skal blogge mer. Håper ikke du har fått noen komplikasjonar pga operasjon og alt er bra med deg? 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg