I’m feeling sexy and free

God morgen mine herlige snupper. Jeg kom nettopp inn dørene, da jeg hadde time for påfyll av vippene mine i dag. Jeg hadde time i dag 11:30, å det er helt borte på Bergkrystallen, så jeg var livredd for at jeg kom til å forsove meg eller ikke greie å stå opp med tanke på hvor sliten og trøtt jeg var når jeg la meg i går. Det som er så utrolig artig er at hver gang jeg har en time tidlig så greier jeg fint å stå opp, men så fort jeg skal stå opp tidlig bare fordi jeg vil starte dagen så er det nesten umulig å få meg opp. Det er nesten slik at jeg må bestille time over alt hver dag for å få meg selv til å stå opp, haha! 

 

Jeg er utrolig glad for en tydelig start på dagen med tanke på været vi har i Oslo i dag! Det er jo rett og slett vår i dag. Derfor tenkte jeg å ta turen ned til sentrum nå for å spise lunsj ute, eller i alle fall på en kafe med store vinduer. Mulig det er litt kaldt enda for å sitte ute… 

 

I dag skal jeg også sette meg ned å filme inn YouTube video, må bare shoppe litt først hihi. Nå skal ikke jeg love for mye, men forhåpentligvis får jeg redigert denne perfekt til fredagen. Det blir sminke, gossip og fashion! I dag føler jeg meg på topp 100 med denne solen som skinner i leiligheten min, jeg føler meg skikkelig bra i dag. Så når jeg er i godt humør så blir jeg mer motivert til å snakke foran kameraet. Så følg med!

XOXO ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg