Intervju til Paradise Hotel 2019

Det stemmer, jeg meldte meg på Paradise Hotel 2019. For rundt et halvt år siden så sendte jeg inn søknad for å være med på dette realityprogrammet. Det har jo ikke vært noe stor hemmelighet at dette er noe denne tutta kunne tenke seg å oppleve. Etter det jeg har fått med meg også så har det vært mange som hadde likt å sett meg der også. Så etter lang ventetid fikk jeg plutselig mail om 1. Intervju med dem i Stavanger.

Dessverre har det seg slik at det ble det eneste intervjuet jeg fikk kommet med på, jeg kom dessverre ikke videre. Så noe Mexico blir det ikke på meg til nyttår, det blir heller reise til Oslo med flyttelass, samtidig som jeg har en jobb som gjør at jeg ikke tenker så utrolig mye på at det ikke ble noe. Selvfølgelig så hadde jeg ikke sagt nei til å dra, men denne gangen var ikke jeg den heldige. Ikke at jeg kommer til å prøve igjen ettersom jeg var så nære, men allikevel ikke kom med. Jeg var ikke det de lette etter kan man si.

VILLE DERE SETT MEG PÅ PARADISE HOTEL 2019?

9 kommentarer

Siste innlegg