jeg drar alene til Istanbul

Jeg har nå endelig satt meg ned på flyplassen etter å ha surret rundt som et vrak. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg holdt på å bryte sammen fra jeg sto opp i dag til jeg hadde gått gjennom sikkerhetskontrollen. Så fort jeg hadde gått gjennom den så kjente jeg bare tårene presse på, så da måtte jeg bare ringe søsteren min. Det har seg nemlig slik at jeg reiser alene…

 

Melissa ble nemlig skikkelig syk, noe som resulterte i at hun rett og slett ikke var i stand til å reise. Så hele gårsdagen ble brukt på å høre med henne om hvordan hun følte seg og om ting ble bedre eller verre med tiden. Dessverre så hadde ingen av oss lykken med oss, å hun måtte bli igjen. Så etter en ganske turbulens humørsvingning så har jeg endelig fått litt ro i kroppen, men samtidig så venter jeg bare på et skikkelig sammenbrudd. Hvis jeg kommer meg gjennom denne uken alene, nyoperert i Tyrkia uten et eneste sammenbrudd så kommer jeg til å få sjokk av meg selv. Jeg vet jeg er sterk og selvstendig, men det finnes da grenser for meg også! Et lite sammenbrudd tror jeg nesten jeg har godt av. 

Så nå har jeg satt meg så langt inn i flyplassen som det går ann å komme. Jeg visste faktisk ikke at det var en kontroll videre inn til nok en ny avdeling etter den internasjonale taxfree-en. Jeg har kjøpt meg 2 bøker, lastet ned en haug med filmer og serier, så nå er jeg klar for å være sengeliggende. Bare tanken på at jeg drar helt alene til et helt nytt land alene er ganske sykt, jeg føler meg faktisk skikkelig tøff selv om det aldri hadde vært en tanke å kansellere det hvis jeg måtte dra alene. 

 

Ønsk meg lykke til. 

xoxo ♥

8 kommentarer
    1. Jeg skulle ønske eg konne vært med, knakk heilt sammen d sekundet d gikk opp for meg at eg virkelig ikkje kunne dra! Ligger her og tenker på deg hele tiden! Ønsker deg masse lykke til kjære søstrå mi <3 Love ya

      1. Synes faktisk mer sunn på deg, for jeg er 100% sikker på at de smertene du hadde var verre enn de jeg sitter med.. Gleder meg til å se deg igjen snart uansett <3 God bedring til deg også :* Love ya <3

    2. Dette høres tøft ut men du klarer det! Håper søsteren din blir frisk snart og kanskje kan komme senere? Viktig at dere alltid tar vare på hverandre! Når foreldrene er borte er det kun dere igjen .

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg