Jeg er i Vi Menn!

Jeg fikk faktisk frysninger når jeg endelig fikk sett bildene på trykk. Jeg visste bladet skulle komme denne uken, men jeg fant det ikke i noen butikker. Det viste seg at bladet kommer ut i butikker I DAG! Heldigvis så var jeg så heldig som fikk tilsendt bilder av bladet fra en som abonnerer på bladet, slik ta jeg fikk se det litt før det kom ut.

 

Jeg er meget fornøyd med absolutt alle bildene! Det er utrolig å se meg selv i et magasin, men samtidig så elsker jeg det! Kvinnekroppen er kunst. Kropp generelt er kunst. Så dette blir ikke siste gang jeg stiller opp på noe slik. Jeg skulle faktisk ønsket jeg hadde gjort mer av slik. En ting jeg har et ønske om er å kunne stille opp i magasinet Playboy, det hadde virkelig vært store greier!

GOD HELG!

8 kommentarer

Siste innlegg