Jeg får pupper mens klassekameratene mine får barn og utdannelse

Om en uke på denne tiden så har jeg nye pupper! Omg, det er helt utrolig å tenke over at det faktisk skjer så snart. Jeg har så mye tanker i hodet at jeg ikke helt forstår hva som kommer til å skje. Det jeg lurer mest på er hvordan det kommer til å se ut og hvor vondt det kommer til å gjøre etterpå. Heldigvis så har jeg med meg søsteren min, Melissa som støtte. 

 

I natt så tok drømmene mine meg helt tilbake til barneskolen, tilbake til barndomshjemmet mitt og klassekameratene mine. Så når jeg våknet så fikk det meg til å bli nysgjerrig på hvor de egentlig er i dag. Det som var så artig med klassen vår var at vi var 8 jenter og 8 gutter i begynnelsen, å noen av dem har jeg enda litt kontakt med i dag men ikke så mye. Så når jeg begynte å søke på alle sammen så fikk jeg sjokk! Mange var både forlovet og hadde barn, mens andre studerte i andre byer eller utlandet. Noen jobbet i forsvaret, mens noen hadde havnet på skole i Alta. Det var så utrolig artig å se hva folk gjør med livet sitt, for det er så mye variasjon bare på oss 16 mennesker som startet på samme plass. 

Jeg er så utrolig takknemlig for at jeg endte opp akkurat der jeg endte opp, å det håper jeg de andre også er med sine valg. Jeg kunne aldri byttet ut livet jeg har levd til nå mot en ring på fingen, et barn eller en annen utdannelse, men jeg håper jeg noen gang får muligheten til å se disse igjen å høre med dem om deres liv å hva glede de har fått av det. Jeg tror at alt skjer med en mening, å det er nok derfor jeg elsker livet som jeg har nå så utrolig mye. 

xoxo ♥

3 kommentarer
    1. Eg hadde gjerna tatt ein helgetur te Oslo for å vært med deg igjen 🙂 lenge siden, huske me va masse med hverandre på barneskolen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg