Jeg må operere puppene på nytt

Fuck, fuck and one more time: FUCK! 

 

Det stemmer, jeg fikk avklart i går kveld at jeg må operere puppene mine på ny. Faen asså… Den siste perioden gikk det opp for meg at puppene mine faktisk ikke var fine etter operasjonen, å det skyltes IKKE hevelse. Jeg har tviholdt på håpet om at det bare er hevelse, å at puppene mine kommer til å bli fine med tid. Neida, det var ikke slik. 

 

Jeg har vært veldig flink med å skjule hvordan de egentlig ser ut på bilder, men det er noen av dere som har sett små glipp av hva som har vært problemet med puppene mine. 

 

 

På bildet under ser du problemet. Når jeg har hendene nede så former det seg nemlig en V midt på brystet mitt, noe som ser ut til at silikonen møtes. Så jeg fikk nylig vite av legen min at grunnen til at dette er skjedd er fordi jeg ikke fikk løft, noe som de ser nå at var nødvendig… “Yey”

 

Det er selvfølgelig kipt at dette skulle skje, men nå er jeg faktisk så desperat på å få drømme puppene mine at jeg bryr meg ikke om jeg må operere på ny. Jeg vil bare føle på følelsen av å være fornøyd. Så der har dere meg nå. Typisk så får jeg nok ikke time før jeg er begynt på skole heller, noe som kommer til å gå ut over det også. 

 

 

Mulig jeg bare tar å opererer meg på ny i Norge om det går fortere, for jeg har egentlig ikke lyst å gå 1 sekund lenger med disse puppene når jeg vet de ikke kommer til å bli bedre. 

 

xoxo ♥

14 kommentarer
    1. Oi, Jeg håper at du kan løse problemer 😔, jeg kjenner flere inkludert mora mi har operert i litauen på nordesthetic alle er veldig fornøyd. Om du vil så kan jeg sende deg noen bilder.☺️🌸

    2. Uff, så kjipt😩 Ville forsøkt på en klinikk i Norge, for å få time så fort som mulig! Jeg var på konsultasjon hos Aleris collosseum nobel, og fikk time til operasjon 2 uker etter😊☺️

    3. Uff så uheldig. Det er kanskje best i Norge ja, slik at de ikke gjør vondt verre mer i utlandet.. Masse lykke til <3

    4. Har du rett på ny operasjon der du tok den? Eller må du betale for ny selv? Synd at det ble slik. Håper den neste operasjonen går bedre.

    5. Derfor er det lurt å investere litt mer i stedenfor å kun gå etter pris for å velge et jalla sted i Tyrkia. Selv opperte jeg i Oslo og er svært fornøyd.

    6. Vil anbefale deg å ta turen innom Fornebuklinikken og snakke med kirurg Jørgen utvoll ❤️ Hadde samme utgangspunkt som deg, tok løft og la inn silikon og resultatet ser råå bra ut!! Aldri vært så fornøyd med kroppen min før, alltid skjult puppene mine for alle men nå tør jeg endelig gå i bikinier og utringninger osv.

      Koster selvfølgelig penger men tror du blir mye mer fornøyd med resultater, er så mye lettere å kommunisere når det er samme land og språk som du snakker + tipper du får time ganske fort! Om noen uker maks, slik at du rekker å gjøre det før skolegang!

      Masse lykke til, kjipt at du skulle få dette resultatet men jeg håper det blir slik du håper og ønsker etter operasjon nr 2 ❤️

    7. Hvor opererte du deg? har selv tenkt på å operere meg i istanbul. Men anbefaler du det etter hva som har skjedd med deg?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg