Jeg reiser til…

Det stemmer, jeg sitter nå på flyplassen på vei til Bergen under 24 timer etter at jeg plutselig fant ut at jeg ønsker å jobbe igjen allerede. Vi så nemlig på en leilighet i går som jeg vil nesten kalle drømmeleiligheten vår, så derfor begynner jeg å jobbe tidligere for å kunne flytte inn enda tidligere enn planlagt.

Nå har jo også jeg ønsket å besøke Bergen igjen for å jobbe, så jeg så på dette som en mulighet til å ta to fluer i en smekk. Jeg skal jobbe i Bergen fram til neste torsdag, så blir bare 1 uke denne gangen. Jeg ser faktisk utrolig fram til å starte igjen, spesielt når jeg begynte å pakke kofferten i går. Finne fram de glittrende hælene mine, kjolene og matchende undertøy i alle verdens farger.

Heldigvis så har jeg SATS medlemskap over hele Norge, så det blir også trening i Bergen. Forhåpenligvis så får jeg noen produktive dager i byen. Planen er egentlig å fokusere mest mulig på jobb mens jeg er der ettersom jeg er der ikke så lenge heller.

Greier nesten ikke å vente på å strippe på After Dark igjen ♥

xoxo ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg