Jeg reiser vekk

Neste uke har jeg fri, men jeg hadde ingen planer om hva jeg skulle bruke denne uken på. Jeg så for meg at jeg skulle være hjemme og slappe av en hel uke, men kroppen sa noe annet. Så derfor har jeg booket reise tilbake til Kreta, hvor jeg der kan samle meg og få ny energi. Vi drar på søndag, å blir hele uken. 

 

De siste dagene har jeg vært utrolig sliten, så jeg har ikke orket å gjøre så mye annet enn å jobbe. Bloggen har ikke vært den største prioritering, rett og slett fordi jeg ikke har visst hva jeg skal skrive om. Så derfor lot jeg meg selv ta det litt som det kommer, så skriver jeg når jeg føler for det. 

 

Jeg tror mye av grunnen til at jeg har vært sliten er rett og slett fordi det er veldig varierende dager på jobb. Du kan sitte der i 4 timer uten noen, så kommer det noen rett før stengetid. Det å sitte så lenge uten noe gjør en sliten, så det å plutselig gå fra 0-100 på noen sekund for å være i salgshumør er slitsomt. Heldigvis har jeg kommet meg bra gjennom ukene, men en blir ganske sliten når det er slik i lengden. 

 

 

xoxo ♥

 

 

11 kommentarer
    1. Deilig med en fortjent tur!

      Drar selv til Kreta neste lørdag, blir fantastisk med litt fred, ro og sol 😂

      Kos deg masse, og stå på!

    2. God tur! 🙂
      Helt annet tema, men jeg lurte på en ting. Kjenner du noen mannlige strippere i Stavanger-området? Jeg skulle hatt en til et utdrikningslag jeg arrangerer, men det viser seg å være veldig vanskelig å få tak i i Stavanger.

    3. Vil reise selv i sommer, så trenger gjerne ideer og tips! Hvor reiser du og gjennom hvilket nettsted bestilte du flybillett og hotell? <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg