Jeg svarer på rykter

Foto: Jonas Stenehjem

 

Er det sant at det ikke bare var problemene ved familien som fikk deg til å flytte fra Haugesund/Karmøy.

Dette stemmer faktisk. Det var flere grunner til at jeg virkelig ikke følte at jeg hadde noe framtid i Haugesund. Livet mitt var ganske mørkt på den tiden, noe som førte til at jeg gjorde mye som jeg skammer meg for den dag i dag.

 

At du har vært gravid, men tok abort.

Hehe. Jeg har hatt perioder hvor jeg er 100% sikker på at jeg er det, men graviditetstesten slår ut det samme hver gang: Ikke gravid. Så nei, dette stemmer ikke. 

 

At du slo opp med eksen din fordi du fant ut av han var utro.

Jeg skulle nesten ønske det, for det hadde gjort alt så mye lettere egentlig. Men nei, det var langt fra grunnen. Det var rett og slett bare følelsene som forsvant, samtidig som jeg hadde andre ting som jeg heller ønsket å satse på enn et forhold.  

 

 

At du har enda kontakt med foreldrene dine i skjul.

Haha, hell no! Den broen er brent.

 

Stemmer det at du kjenner Thea og Jamilla fra Paradise Hotel?

Både ja og nei. Thea snakket jeg litt med når jeg bodde i Stavanger, men vi fikk aldri møttes før jeg flyttet til Oslo. Men så ble jeg invitert med ut av Thea når hun var i Oslo, hvor jeg ble da kjent med Jamilla. Nydelige jenter begge to ♥

 

At du blir sponset av Fashion Nova.

Jeg skulle så inderlig ønske at jeg kunne svart ja på dette spørsmålet, for bare tanken på hvor mye penger jeg hadde spart da er utrolig mye. Men nei, jeg har brukt mine egne penger på hvert eneste kjøp hos Fashion Nova. But one day! ♥

 

At du holder på med noen nå.

Nope. Ensom og singel, haha! 

 

 

Er det sant at du har eller har tidligere hatt et sugardaddy forhold?

Nei. Jeg har aldri hatt et sugardaddy forhold. Jeg har fått gaver av menn, men de har aldri fått noe tilbake i form av seksuelle tjenester.

 

At du tjener mer enn 40 000,- i måneden etter skatt.

Det varierer selvfølgelig hvor mye jeg tjener fra måned til måned, men 40 000,- er ganske så garantert månedslønn for meg etter utbetaling fra både strippingen og bloggen.

 

Stemmer det at du har Premium Snapchat hvor du legger du mye drøyere bilder?

Jeg hadde før, men den er nå lagt ned. 

 

 

Har dere oppfølgingsspørsmål så skriv dem gjerne i kommentarfeltet. Blir en runde med Ukens Spørsmål i slutten av uken.

 

xoxo ♥

10 kommentarer
    1. Man kan ha sugardaddy uten å gi tilbake i form av seksuelle tjenester. Mange som blir med på reiser som «kjæreste», på «dates» hvor de blir skjemt bort, bare for å fylle tomrommet til fyren. Så hva mener du med at du har mottatt gaver av menn uten å gi tilbake seksuelt?

      1. Som oftest innebærer også disse feriene sex, det er nesten en selvfølge.
        Jeg mener bare at jeg har fått gaver som de vet jeg har ønsket meg selv om jeg ikke har møtt dem før.

      1. Jeg vet at de gjorde det før, å jeg skal ærlig innrømme at jeg tror de tar turen innom bloggen en gang i blant ja.

        Nei, jeg har ingen planer om ferie. Blir nok jobb hele sommeren.

    2. Sist eg var på klubben i Bergen var det mange som var rusa på andre ting enn alkohol. Har du lagt merke til dette?

    3. Det er foreslått ny lovendring som vil regulere eller gjøre det ulovlig med stripping i Norge. Har du hørt noe om det?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg