Jeg tester samme behandling som Kim Kardashian!

Reklame | Beauty Bergen

Hva i huleste er det nå jeg har prøvd? Er det nok en filler behandling? Når jeg så denne nålen så har jeg en følelse om at øynene mine ble dobbelt så store, for dette er en behandling jeg aldri har prøvd før, å en slik nål hadde jeg ikke fått med meg var en del av behandlingen…

 

 

Sist uke tok jeg turen innom Beauty Bergen for in aller første hudpleie behandling. Jeg har over lang tid alltids hatt lyst til å begynne å gå til hudpleie, men så har det aldri blitt noe av det. Funker det? Ser du resultater med en gang? Er det verdt pengene? Slike spørsmål satt jeg med når det kom til hudpleie behandlinger. Så nå som jeg endelig skulle få teste dette ut så var jeg utrolig spent på både behandlingen og tiden etter. 

 

Behandlingen jeg fikk heter MesoGold (Les mer om behandlingen) å er utrolig kjent ettersom dette er en behandling som selveste Kim Kardashian tar. Selve behandlingen var noe av det diggeste jeg har opplevd på lenge. Nålen som dere ser på bildet over ble brukt til å sprøyte ut en gelé som hun brukte mens hun masserte huden min med pennen. MesoGold behandlingen er kjent for de små nålene som stikker inn i huden slik at produktene trekker inn, noe som høres litt ubehagelig ut. Jeg personlig kjente ikke disse nålene, helt til hun skulle ta halsen min. Da kjente jeg dem bedre, noe som forsikret meg om at det faktisk er disse små nålene i tuppen av stempelet. 

 

 

Etterfulgt av MesoGold behandlingen, så fikk jeg en ansiktsmaske som jeg lå med i rundt 10 minutter. Jeg var i himmelen under hele behandlingen. Alt føltes så rent og behagelig. Jeg tok denne behandlingen sist uke, når jeg hadde skikkelig kviseutbrudd spesielt ved hake-området. Nå er alt vekke! Så jeg fikk svaret på spørsmålet mitt: Det er virkelig verdt pengene! Dette er en behandling som jeg virkelig kan anbefale, spesielt nå som sommeren nærmer seg. På sommeren så er sminke det siste som frister, å med den huden jeg har fått etter behandlingen så trengs ikke sminke engang. 

 

BESTILL TIME HER

 

 

Jeg tok også turen tilbake til Beauty Bergen denne uken for å fikse føttene mine. Pedikyr er faktisk så mye mer avslappende enn manikyr. Du får fotbad, de pusser vekk hard hud etterfulgt av pedikyr, skrubb, vask og krem. Etter det så hadde jeg bare lyst å gå barbent hele dagen for å vise føttene mine. De var så myke og fine.

 

Nå har de faktisk tilbud på Pedikyr m/shellac ut HELE april, så ønsker du nydelige bein så kan du spare litt på å bestille time nå. 

 

BESTILL TIME HER

 

 

! KONKURRANSE ! 

Beauty Bergen har også i gang en konkurranse som dere virkelig ikke må gå glipp av! Så klikk på @beauty.bergen.eldoradogarden for å komme direkte til innlegget hvor du kan vinne en BB Glow behandling

 

4 kommentarer
    1. Slutt å få folk til å tro at de trenger slike behandlinger. Gå til legen hvis dere sliter med kviseutbrudd, og ikke fortro dere til hva bloggere reklamerer/er sponset for! 🙂 Er jo umulig å følge noen blogger nå for tiden uten å få slike innlegg opp i fleisen hele tiden. Hvorfor skal så mye handle om utseende hele tiden *kremt*…..

      1. Voldsomt så hårsår. Ro deg ned noen hakk, for selv om det står noe om en behandling så betyr det ikke automatisk at det er negativt. Her er det ikke snakk om store kviseproblemer. Dette er en behandling som motvirker akne, samtidig som den gir glød og lukker porer. Hva er så galt med noe slik? Om du ikke interesserer deg for slik, OK. Det betyr ikke at jeg ikke har lov å snakke om det, for det er tross alt min blogg og noe som jeg interesserer meg. Så om du ikke liker den type blogg, da må du ta tak med deg selv og slutte å oppsøke slike blogger.

    2. Til Line.
      Det høres ut som du er sjalu. Hvem er det som ikke kunne tenke seg å få en hudpleietime? Er ikke noe negativt å behandle huden sin med naturlige ingredienser. Det hadde vært noe annet om Christina hadde anbefalt alle i alle aldre å ta Botox.
      Noe jeg personlig kan syntes er et godt alternativ for de som ønsker det.
      Vær litt mer åpen og imøtekommende. Det er så utrolig kjedelig å være slik som deg. Negativ og dømmende. Lev litt
      Livet er altfor kort til å sitte og lete etter ting du ikke liker og da i tillegg prøve å på ikke andre til å være negativ også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg