Jeg tester ut floating

 

Hellu mine søte snupper! 

 

Håper alle har hatt en nydelig uke og nyter søndagen fullt ut. Jeg tok nemlig å startet søndagen på en litt annen måte enn jeg normalt pleier, ettersom jeg pleier å være inne hele søndagen og gjøre absolutt ingenting, ehe. I dag tok jeg nemlig turen til Bare Flyt for å teste ut deres populære floating. Det er 1 time hvor jeg da ligger i dette bassenget som dere ser på bildet under og bare slapper helt av. 

 

Det som var så spesielt er at du flyter av deg selv, så du føler du ligger og svever. Veldig rart og morsomt i begynnelsen, men etter hvert som jeg ble vandt til følelsen så var det veldig avslappende. Hvor ofte er du en plass hvor det eneste du fokuserer på er tankene dine? Ganske sjeldent her, for det er alltids noe som kan ta oppmerksomheten min. Her var det ingenting ettersom jeg ikke hadde noe musikk eller lyder i rommet, å jeg valgte å ha det helt mørkt slik at jeg ikke kunne se noe. 

 

 

1 time høres veldig lenge ut, å det var det også for å være første gangen. Men så fort tiden var over så var det som om det hadde gått 20 minutter. Det gav meg motivasjon til å kjøre på når jeg kom ut av lokalet og ut i den virkelige verden. Jeg ble oppmerksom på hvor mye dødtid jeg hadde i løpet av dagene som jeg kunne utnyttet så mye bedre enn jeg hadde gjort. 

 

En har ikke alltids tid til å bare stoppe opp rett i hverdagen og begynne å tenke over hva en burde gjøre bedre osv.. Det å sette av denne timen til full stillhet og mørke gir meg en mulighet til å se det store bildet av livet mitt, slik at når jeg faktisk er i den travle hverdagen så er jeg forberedt. Jeg gleder meg faktisk allerede til neste gang! 

 

 

Har du prøvd floating eller noe annet av behandlingene deres? 

 

xoxo ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg