Jeg utforsker ulovlige sider av verden

Hva er det nå jeg skal teste ut som jeg ikke allerede har gjort? Er det noe jeg enda ikke har gjort som jeg ikke egentlig har hatt lov til, da spesielt i forhold til min tidligere levemåte? Jeg skal ærlig innrømme at jeg alltids har trodd at vi er alle her for en grunn, vi har alle våre oppgaver i verden. Jeg tror ikke det er uten grunn livet mitt er som det er blitt, for uansett hvor brutale ting jeg har gått gjennom så føles alt så riktig. Det har vært så overraskende lett. Derfor har jeg nemlig begynt å interessere meg i blant annet det å lese horoskop. 

 

Jeg vil ikke kalle meg selv overtroisk, men jeg synes dette er spennende å se litt nærmere på. Bare se hvordan dette året stemmer med mitt horoskop, om det er noe sammenheng. Dette er nemlig ting som avskys av Jehovas Vitne. Foreldrene mine rev ut horoskop-sidene i magasinet for de ikke ønsket å ha slik i huset. Så da tenkte jeg som den opprørske datter jeg er at jeg skal utforske dette nå. Så langt så har det vært utrolig spennende og interessant, for mye av det viser seg å være slik som det beskrives også. 

 

Så langt har jeg bare tatt å lest horoskop fra nettsider som elle.no, så om du har noe tips til andre steder eller andre ting som jeg kan undersøke innenfor dette som hadde vært interessant for meg så tips meg gjerne!

1 kommentar
    1. Finn fødselshoroskopet ditt (birth chart) på cafeastrology! Sier alt om planetenes plassering og personligheten din, om du tror på det da.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg