julemarked, smokey eyes & lange netter

Reklame | iDeal Of Sweeden

DEKSEL HER

God kveld snupper, eller god morgen fra min side.

 

Etter en lang natt på jobb så var jeg ikke i sengs før 7 om morgenen. Her i Bergen er nemlig klubben åpen helt til 5 på fredager og lørdager, noe som jeg synes er utrolig greit! Det er alltids i slutten av dagene det er travlest, så det å ha en ekstra time i helgene trengs! Som dere ser på bildet over så gikk det i rødt med smokey eyes. Jeg kan faktisk ikke huske sist jeg sminket meg så mye, men det virket som om det falt i smak for kundene.

 

Før jobb i går så tok jeg meg en tur innom Bergen Julemarked for å se hva dem hadde å by på. Var ikke helt det samme som Oslo selvfølgelig, men de hadde nå mange fristelser dem også. Jeg føler jeg er kommet den tiden av året der Bergen er på sitt fineste med lys som skinner i hvert hjørne. Jeg har faktisk enda ikke tatt meg en tur ned til kaien, så forhåpentligvis så blir det en liten søndagstur ned dit.

 

For å være ærlig så liker jeg ikke søndager lengre, jeg hadde heller foretrukket å jobbet enn å slappet av hjemme en søndags kveld/natt. Men, men, har nok litt godt av å bare sove ut også. Nå skal jeg i alle fall snart ut en tur for å få meg en kaffe og litt luft. Det er faktisk helt tørt på bakken i dag, så da har jeg ingen unnskyldning til å sitte inne.

OMG, dette som blir frokosten min i dag?

HVA LIKER DU BEST MED BERGEN?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg