kansellert

 

Når alt kommer til alt, hva ønsker jeg egentlig å få ut av livet mitt? Det er noe jeg har tenkt grundig over nå, noe som betyr at jeg har kansellert skole fra planene mine. Det er nemlig en haug med grunner til at jeg ikke burde gå på skole dette året. Ikke bare vil det stå i veien for mål jeg ønsker å oppnå, jeg har også ting som kommer til å stå i veien for at jeg kunne gjøre det best mulig på skolen. 

 

Jeg skal nemlig ikke bare operere puppene igjen, men i løpet av høsten/vinteren så kommer jeg til å gjennomgå nok en operasjon. Mer om denne operasjonen kommer til å bli tatt opp når den tid nærmer seg ettersom jeg ikke er helt sikker på hva som skal gjøres enda. 

 

Jeg har også et mål om å kjøpe meg leilighet ved første anledning, noe som betyr at jeg må prioritere jobb de neste månedene/årene. Så ettersom jeg ikke kan jobbe på strippeklubben de neste månedene, så kommer dere ikke til å finne meg på skolebenken, men på bloggen, Youtube, Twitch og Onlyfans.

 

xoxo ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg