KNAKK SAMMEN PÅ JOBB

For en uke sist uke var, den var virkelig noe for seg selv på alle mulige måter. Det var en ekstremt rolig uke på jobb til tross for at det var Halloween uke, men jeg fikk heldigvis noen gode dager som reddet de dårlige inn. Blant annet natt til fredag, som også skulle vise seg i å ende opp i tårer.

Når jeg startet på strippeklubben så var det faktisk en av danserne der som sa at jeg kom til å knekke sammen noen ganger på jobb, det var helt normalt. På onsdag sist uke så var det faktisk nøyaktig 1 år siden jeg startet å jobbe på strippeklubb, å fram til da så var det ingen tårer som hadde falt på jobb. Men det forandret seg jo ganske så rett etter mitt “1 års jubileum”.

Det som nemlig skjedde var at jeg hadde måtte springe ut i klubben uten sminke fordi vi hadde fått kunder rett etter vi åpnet. Aldri fikk jeg sminket meg den dagen heller for jeg ble sittende med verdens hyggeligeste kunde å drikke champagne til ganske sent før han dro hjem. Så når han drar så er jeg ganske full, noe som betyr at jeg kan være en del mer “masete” på kundene om å kjøpe noe.

Jeg sitter å snakker med en ny kunde, da han plutselig etter at jeg spør en siste gang om show bare sier ut av det blå “nei, du er feit.” Jeg ble ganske rasende sekundet han sa det, å heldigvis så ble han kastet ut av klubben ganske så rett etter for å ha sagt dette, men fulle Christina tar dette litt mer til seg enn det jeg hadde gjort i edru tilstand. Så jeg ender opp med å gråte på bakrommet.

Dette er faktisk ganske normalt å få høre på en strippeklubb når menn er fulle, frekke og ikke vil/har råd til å kjøpe noe. Jeg har hørt værre ting for å si det slik i løpet av dette året på klubben, så det at jeg reagerte så sterkt denne gangen var nok bare pga. alkoholen. Heldigvis så endte den dagen veldig bra selv om jeg hadde ildrøde og hovne øyne resten av kvelden uten noe sminke.

Jeg flirer litt av kvelden i dag, men samtidig så er dette en av grunnene til at jeg ikke anbefaler hvem som helst å jobbe som stripper. Det er mange som hadde tatt en slik kommentar mye mer til seg enn det jeg gjorde, å det er ikke bra for en vil høre mye dritt fra mannfolk også i det yrket.

xoxo ♥

3 kommentarer
    1. Du er i hvertfall ikke feit ♡♡
      Kroppen din har jo blitt supertrent !

      Ikke ta til deg det negative folk sier.
      Du er fantastisk!♡♡♡

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg