legevakten med puppene mine

Omg, for et døgn. Jeg våknet seriøst nå, å jeg la meg på samme tid i går! Jeg våknet kanskje bare midt på natten i 2-3 timer før jeg la meg igjen, å jeg sovnet med en gang! Det er snakk om over 20 timer søvn dette! Når det skal sies så er det en grunn til alle de timene søvn. Jeg våknet flere ganger i dag og i går, men jeg tvang meg til å sove videre, why? 

 

Jeg vet nesten ikke hvor jeg skal begynne ettersom jeg er ganske irritert på meg selv nå! For jeg endte nemlig opp på legevakten i går etter å ha blitt anbefalt av legen å dra ned dit. Jeg har nemlig fått et ganske stygt sår i en del av arret som jeg har følt at bare ble verre og verre. Jeg har stresset mye med hva det kan være, for jeg vill jo selvfølgelig at det skal gro fortest mulig slik at jeg kan jobbe skikkelig igjen.

 

 

Tror du ikke dette faktisk var min egen feil til at dette oppstod! Legene så med en gang hva det kunne være som hadde forårsaket dette, å grunnen er: bært for tungt… Selvfølgelig så turte ikke jeg å si at jeg hadde bært tungt, but I have… Så nå må jeg helst være i minst mulig aktivitet fram til neste uke når jeg skal tilbake for å sjekke om det har grodd noe bedre. 

 

Så derfor er jeg sengeliggende, Yey! Alltids ta det legen sier til deg på alvor. Uansett om du føler du kan gjøre noe han forråder deg til, IKKE GJØR DET! Jeg måtte lære på den harde måten.

 

xoxo ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg