LEGGE NED BLOGGEN?

Jeg vet faktisk ikke hvor mange runder jeg har gått med meg selv før jeg satte meg ned for å skrive dette innlegget. Etter en så lang pause, som har vært så utrolig deilig faktisk, så var det på tide å komme til en beslutning om jeg faktisk kommer tilbake i det hele tatt.

Det har vært så mange grunner til at jeg ikke har fått blogget den siste perioden. Jeg har vært syk over veldig lang tid, flyttet, jobb og vært med nett som er mer ustabilt enn en kvinne under mensen. Men nå er det meste fikset og stabilt, så nå setter jeg meg endelig ned for å ta den store avgjørelsen om hva som skjer videre.

Nei, jeg kommer selvfølgelig ikke til å slutte å blogge. Jeg kommer til å gjøre noen endringer framover, både når det kommer til YouTube og bloggen som jeg har tenkt på mens jeg har hatt litt fri. Jeg kommer blant annet til å gå tilbake til å snakke norsk på videoene mine på YouTube, noe jeg vet mange av dere kommer til å være glad for og som dere har etterspurt.

Spør gjerne i kommentarfeltet om det er noe spesielt dere lurer på til en liten Q&A som blir lagt ut denne uken ;*

7 kommentarer
    1. Så bra du ikke skal slutte å blogge. Jeg syns det er veldig spennende å lese om livet ditt, og hvordan yrket ditt fungerer.
      Også er jeg veldig glad i å se på bilder av deg, altså outfit og diverse – jeg syns du har fått en veldig fin og elegant stil – men fortsatt litt utfordrende.
      Stå på!

      1. Helt enig med hun over her! Så spennende å få et innblikk i livet ditt. Du har en egen historie å fortelle, ikke glem det. Og ikke glem deg selv 🙂

    2. etter du har sett etterspørselen for deg på onlyfans, har du vurdert å bli camgirl på sider som chaturbate?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg