Lillesøsteren min sminker meg + visning

God kveld babes!

 

Vi kom nettopp hjem fra vår første visning på ny leilighet i dag, så nå er jakten i gang. Leiligheten vi så på var utrolig fin, lå sentralt og hadde absolutt alt. Det var utrolig mange på visningen, noe jeg aldri har opplevd før. Hver gang jeg har sett på leilighet så er det enten egen visning privat eller så har jeg fått den før jeg kommer å ser på den. Det blir avklart i begynnelsen av neste uke om vi får den eller ikke, men om vi ikke får den så er ikke det farlig heller. Vi har fram til januar med å finne noe.

 

 

Ellers så har det vært en utrolig effektiv dag i dag. Vi har nemlig filmet House Tour til YouTube i dag som blir lagt ut i morgen 13:00 (KLIKK HER FOR Å ABONNERE) Så i den sammengeng fikk jeg søsteren min, Melissa til å sminke meg til dagen. Omg, trenger jeg å si mer? Jeg trodde jeg var litt flink å sminke meg selv, men nå kommer jeg bare til å mase på henne framover om å gjøre sminken min, haha! Jeg har jammen meg fått en makeup artist i hjemmet!

 

Det er ikke tvil om at denne snuppa vet hva hun holder på med, å det er ikke tvil om at sminke er hennes sterke side. Aldri følt meg så fin før jo når jeg var ute i gatene, så dette kunne jeg godt blitt vandt til. Dere kan følge henne HER. 

 

xoxo ♥

1 kommentar
    1. Såååå fint!! Hun er virkelig helt rå med sminke! Krysser fingrene for at dere får leiligheten ❤❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg