livet i Bergen

Dette er første gang på lenge hvor jeg faktisk kan si god morgen uten at halve dagen til de fleste av dere allerede er passert. Jeg sto faktisk opp av meg selv rundt 11 tiden, selv om jeg ikke fikk noe søvn før i alle fall 6 om morgenen. Men, men, litt søvn er bedre enn ingenting. Jeg er bare utrolig glad for å se litt lys på dagen, for det har hendt ofte at det er mørkt når jeg står opp og mørkt når jeg legger meg.

Nå er jeg på 3. dagen min i Bergen, å så langt så elsker jeg byen! Var en tur ute i dag for å finne meg et treningssenter mens jeg først var ute å fikset meg noe frokost. Det som var litt kipt var at det regnet, så fikk ikke være ute så lenge før jeg sprang inn igjen. Heldigvis så bor jeg rett i sentrum denne gangen, så jeg er bare et steinkast fra alt. Det gjør det så mye lettere å kunne utforske Bergen, samtidig som jeg kan gå til jobb.

Når det kommer til jobb så jobber jeg nå på After Dark Gentlemen´s Club. Utrolig nydelig klubb med utrolig høy kvalitet. Den er faktisk en god del større enn den i Oslo. Jeg kan nok en gang virkelig ikke forstå hva folk har så sterkt imot strippeklubber, hvorfor mange har protestert så utrolig mye spesielt her i Bergen. En ting er sikkert, de har ikke vært inne der og opplevd hvordan klubben fungerer!

Tenkte å ha en liten spørsmålsrunde nå som jeg er i Bergen, så skriv gjerne ned det dere lurer på. Besvarer spørsmålene før helgen. Skriv også gjerne om det er noe dere vil ha mer av/savner på bloggen.

7 kommentarer
    1. Har du noen gang vurdert å bytte etternavn? Med tanke på at du ikke har kontakt med foreldre dine.
      <3

    2. Kan du ha et time for time inlegg? Hvordan var barndommen din? Har du bodd mange steder i livet? Har du det bra om dagen? Jobber du vær dag? Ble litt spørsmål 😅 heier på deg!

    3. Trives du i Bergen, og når blir det flytting på deg tilbake til Oslo?

      Håpe Bergen by står til forventningene og at du får en fin førjuls-tid! Ønsker deg alt godt<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg