Mario og Sofie er paret ingen ønsker å være

Bilde fra Dagbladet

 

Selv så har jeg alltids vært 100% på at om en er utro så er forholdet ødelagt for alltids, slik er det bare. En kan være dom nok til å velge å ta h*n tilbake, men det kommer aldri til å bli det samme. Det er mer sannsynlig at du kommer til å oppleve å bli enda mer såret ved en senere anledning. Er en først utro, å kommer gjennom det, da er det stor sannsynlighet at det kommer til å skje igjen, men det blir kanskje vanskeligere å finne ut av det denne gangen. 

 

Etter å ha fulgt med på Paradise Hotel 2019 så har jeg måttet riste på hodet av trekantdramaet mellom Bettina, Sofie og Mario. Det at Sofie og Mario den dag i dag er sammen, det er nesten trist. Har du ikke mer selvrespekt Sofie, så du velger å beholde en som ligger med andre så fort muligheten byr seg nesten? Jeg vet at det er andre vibes og at PH føles som en helt annen verden, men jeg tror ikke dette paret kommer til å vare. Mulig det kommer til å vare, men da fordi de ser forbi utroskap. 

 

Bilde fra Dagbladet

 

Jeg likte Sofie utrolig godt før hun var med på PH, men når jeg så henne der så mistet hun det jeg likte med henne. Den selvstendige, selvsikre kvinnen som kunne stå på egne bein, det var egentlig en kvinne som sier unnskyld for at hun hadde snakket dirty med en annen når han selv har hatt sex opptil flere ganger med en annen. 

 

Mario igjen har jeg aldri likt, han minner meg alt for mye om eksen til Khloe Kardashian, Tristan. Måten han bare greier å gli seg gjennom alt, når han egentlig bare skulle fått et stort klaps og slik ender det. Måten han manipulerer alle til å tro at han er så snill, bare et menneske som gjør feil og omtenksom. Blæh! Slike menn er menn jeg holder meg langt unna, for de fortjener det ikke. De har den evnen til å vinkle ting om til at han er bra og du er den store slemme ulven. 

 

 

Bare se måten Sofie bøyer seg ned for Mario. Hun unngår å gjøre ting for å ikke såre Mario, som såret henne tusen ganger mer. Hun beklager for alt, selv om det ikke er noe å beklage for. Han får henne til å se rødt på Bettina, når det egentlig bare er Mario ene alene som er den stygge ulven. Trenger jeg å si mer? 

 

Grunnen til at jeg tar opp dette er fordi dette er ikke greit i den virkelige verden. Nei, ingen gutter eller jenter skal behandle den andre slik, å dette skal en ikke slippe unna med. Er h*n utro, dropp h*n like fort som de dropper kula på PH. Ikke se tilbake, for selv om de sier det aldri skal skje igjen: Det skjer igjen. Å om typen eller dama di er utro, ikke legg alt hat på den h*n var utro med, for typen/dama di hadde faktisk selv et valg om å bli med på det eller ikke.

 

xoxo ♥

36 kommentarer
    1. Er helt enig med deg. Hvis Sofie har verdighet og selvrespekt burde hun ikke være samboer med en slik person. Virker som at hun ignorer sannheten. Noe som er trist. Men dette forholdet kommer ikke til å vare uansett. Blir ikke sjokkert når det kommer nyheter at en av dem har flyttet ut.

      1. tenker akkurat det samme. Ingen fortjener å oppleve noe slik, å jeg håper for hennes del at det ikke blir enda en runde med dette dramaet. Dessverre så tror jeg ikke det forholdet kommer til å gå på skinner.

    2. At de er offentlige personer gir deg ingen rett til å blande deg inn og skrive et helt innlegg om de. La nå de være herregud. Sofie har fult lov til å tilgi og det gjør ikke at hun ikke har selvrespekt, ikke på noen som helst måte. Sofie virker som et menneske som vil se det gode i folk. Selv om Mario har gjort en ting feil så vet vi ikke alt det gode han har gjort. Sofie sier selv at han har gjort så mye godt at det har gjort opp for feilen han gjorde. Så lenge han er klar over det han har gjort og innrømmet det, som han gjør, så betyr det at han har lært. At du sier at han er utro er så ekstremt feil. De var ikke sammen og hadde ikke snakket skikkelig ut om følelsene til hverandre. De trodde nok sikker det var en ph flørt. Synes overskriften din er sinnsykt nedlatende og unødvendig. Du vet aldri hvordan et forhold har det, i alle fall ikke når det du har sett er gjennom er reality program. Et forhold kan se sinnsykt sunt og fint ut utenpå men kan egentlig være helt forferdelig, OG motsatt! Du skriver som at du skjenner dem begge og vet alt som har skjedd i mellom de. Synes du skal slette dette innlegget. Tenk så sinnsykt mye drit de to får. In the end of the day så er de begge mennesker med like mye følelser som oss og du har ingen rett til å henge ut forholdet deres på denne måten! De velger HELT selv hva de vil gjøre. Og husk – du vet så mye mindre enn du tror. Kan seriøst ikke forstå meg på folk som dømmer gjennom reality program, altså hva faen forventer du når du ser på det?

      1. Det er her jeg stusser litt med andre mennesker. For om jeg var i en situasjon hvor jeg flørtet med en gutt og vi hadde en greie , da hadde jeg sett på det som utro om han da hadde hatt sex med en annen. En må ikke si: vi er nå sammen, for at noen skal forstå at nå er jeg opptatt. (Kanskje i Marios tilfelle) Hele PH får sjokk når det kommer fram at Mario har ligget med Betina, noe som sier litt om hvordan Sofie og Mario har vært med hverandre inne på hotellet.

        Så er det jo måten Mario raser mot Betina, å får Sofie opp mot Betina slik at han blir sett på med bedre lys. Måten han behandler Betina på er rett og slett forkastelig, så bare der så hadde jeg mistet interessen for Mario av å se hvordan han behandler jenter som søppel selv etter å ha ligget med henne.

        Nei jeg kjenner ingen av dem, men jeg følte for å si noe her. Rett og slett fordi det er så mange unge jenter som kan se på dette og tenke at siden jeg ikke sa at vi var sammen så var han ikke utro. Det er så feil! Har du en greie med en på den måten så er det ikke akseptabelt at partneren kan slå seg løs på andre også, det ser jeg på som utroskap. Uansett hvor mye godt en gjør så vil det aldri veies opp med at du var utro, punktum! For Sofie føltes dette som utroskap, å jeg vil se på det som det også.

        Sofie har valgt å se vekk fra dette og tilgi, men hvem som helst andre jenter burde ikke gjort det samme. Det at folk ser på TV hvor lett de kommer gjennom med slike handlinger gjør at de selv vet hva som må til for å slippe unna om de engang skal være utro. Jeg vil være den som sier at nei, dette er ikke greit! Er du utro så skal det være over og ut med deg, for personen fortjener så mye bedre. Jeg vet at dette paret er veldig favorisert, å jeg vet at jeg burde trakket forsiktig. Men det driter jeg litt i nå, jeg vil heller være upopulær men få ut budskapet om at ingen skal måtte godta utroskap!

        1. no shit at han vil pule da? holdt seg i 7-8 uker liksom? og sofie virka jo ikke akk så gira. skjønner ikke hva faen du har med forholdet dems egt.

    3. Dette må være det DUMMESTE jeg har lest i hele mitt liv. Så lite liv du har som faktisk har en formening i to andre personer sitt forhold, og du kjenner dem ikke engang. For det første var de ikke sammen, for det andre hadde Sofie sagt til Mario før han lå med Bettina at ingenting kom til å skje mellom dem lenger når paradise var ferdig. Så jeg syntes det blir for dumt. Du vet ingenting om dems private liv. Hva som har skjedd mellom paradise og før de flytta sammen.

      1. Det er ikke personene, men handlingen jeg ønsker å få fram her. Det er handlingen som er forkastelig. De som personer kjenner jeg ikke, så hvordan de er som person skal jeg ikke uttale meg. Det er handlingen jeg ikke liker. Men selvfølgelig blir det ille tatt imot av lesere uansett når de er fan av disse 2, å gjør alt for å støtte dem uansett hvor sant det jeg sier er.

    4. Dei var ikke akkura kjærester inne på ph så eg ville sei at dei ikke er utro mot hverandre. Ett fett om sofie velger å tligi han. er jo på utsiden det har mest å si. Mener jeg da. Synes det blir for dumt å skriva ett innleg om detta her, husk alt vises ikke på tv. La nå dei få var i fred.

      Mario og Sofie er paret ingen vil vare…. jeg ville si at det er du som ikke vil være det pare, men å sei, blir feilt å nevne det i fleirtall

      1. Så en må vær offisielle kjærester for at det ikke skal være lov å ligge med andre? For når det kom fram på seremonien at Mario hadde sex med Betina, så ble folk unormalt overrasket med tanke på at det ikke var noe mellom Sofie og Mario.

    5. Hvorfor kunne ikke han ligge med henne? Sofie hadde jo sagt at hun ikke hadde følelser og at det heller ikke ble noe når de kom hjem. Å de var heller ikke sammen så han hadde ingen grunn til å være trofast? Syns de er søte sammen jeg. Det er deres forhold. Hvem er egentlig du? Aldri hørt om deg før😃?

      1. Så hvorfor ble Sofie så skuffet når de hadde hatt sex? Hvorfor ble alle så sjokkert og medfølende for Sofie når det kom fram at Betina og Mario hadde hatt sex? Tror nok de har vært mer enn bare «venner» ifølge dette. Å hadde Mario faktisk vært litt moden så hadde han ikke ligget med Betina om han hadde hatt følelser for Sofie, for respekt for Betina o. For så fort han finner ut at Sofie har følelser for han så kaster han Betina i søplet. Å dette er helt ok? Selvfølgelig ikke, å det vil jeg punktere her.

        1. Desperat etter flere lesere siden du lager et stunt som dette? Men skjønner fremdeles ikke hvorfor du bryr deg? Som sagt, de hadde ingen forpliktelse til hverandre? Så vær så snill å dropp å bland deg. Det blir bare kleint

    6. Gud fader, kor lavt kan man gå for å få lesere, æ vet ikke hvem du er engang, men leter ennu etter pusten av å lese dine nedskrevene tanker om dette. Tydelig så har du enten vært selv utro og blitt dumpa eller så var ikke du bra nokk så han måtte få seg kjøtt på siden, og du gjorde det slutt, siden du vet ALT om det med utroskap… Ja, det Mario gjorde va dumt, men han har faktisk stått opp for det. Og måten du legger dette frem på er jo helt absurd, altså Betina kler seg naken, og selv på greenscreen forteller hun at det ikke kunne være en “tørke” sesong, Betina hadde jo fått inside info fra andre deltakere om ståa på hotellet, så hun visste nøyaktig hva hun ville. Og du formulerer det som at Mario bare trødde den i ho så fort han fikk mulighet, HALLO, skjerp deg! Dette blogg innlegget var helt katastrofalt, og bare rett å slett flaut. Hold deg til dine egene ting å skrive om istede for å uttale deg om ting du ikke aner noe om!

      1. Om du ønsker å høre om mitt «love life» så an jeg fortelle om det, men da kommer du til å bli rimelig skuffet. Jeg valgte å kommentere dette for å punktere at det er ikke slik en behandler jenter. En ligger ikke bare med en for så å dumpe henne for en «bedre». Ja både Mario og Betina var med på å ha sex, men Betina hadde også følelser for Mario som hun sier. Dette var noe Mario var klar over. Hun lå ikke bare med han pga det ikke kunne være «tørke».

    7. BRA INNLEGG!!! 100% enig med deg. De som kommenterer hate er sikkert 13 åringer som aldri har opplevd lignende…

      1. tusen takk! Uansett alder så er det nok vanskelig for dem som er fan av dette paret å se noe som helst negativt ved deres handlinger. En vil jo bare se det beste i dem man liker, så da blir det vanskleig å se det sanne i negative hendvendelser.

    8. Om det er en offentlig person kan alle kommentere dem! Kalles ytringsfrihet. Tilogmed thea fra ph skrev et innlegg over hvor falsk hun mente mario var (hun slettet det tror jeg) og henrik eller tix har hengt ut jamilla på mystory osv! Føler disse folka bare er fans fordi sofie og mario ser bra ut, fordi hadde det gått på personlighet så hadde de sett at dem var heilt drit. Så enig med at en synker lavt om en tar tilbake en som har sex med en annen når dere har en greie. Og ikke minst all lyvingen hallo! Hun er dobbelmoralsk som sier «tror du ei jente som meg tar tilbake en gutt som ligger med venninna mi» og plutselig e dei samboere. Det vare kje lenge, han lyver hele tiden og kommer til å lyve irl også. Hun kommer til å gå på en smell

    9. Hvis du skal skrive at noen er dum må du i hvertfall lære deg hvordan man skriver ordet først (dom er noe helt annet)…

      Uansett det er så latterlig å lese folk som skal uttale seg om andre sitt liv når de ikke kjenner vedkommende.
      Utroskap er definitivt ikke bra og ikke noe jeg er fan av. Men å se noen episoder av et tv program der noen ligger med noen, og vedkommende ikke er kjærester er ikke utroskap. Om det var fint gjort er det en annen side ved saken.

      Men du får helt sikkert noen ekstra klikk på bloggen din ved å skrive om en populær blogger.

      Lykke til videre

      1. Var det det beste du kunne finne i innlegget at jeg hadde skrevet dum feil?

        Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har skrevet dette, men jeg får skrivet det en gang til for din del. Du har helt rett, jeg kjenner verken Mario eller Sofie, men det er ikke dem som personer jeg snakker om i innlegget heller. Uansett hvor søte og snille de er i virkeligheten, den handlingen som ble vist på PH er forkastelig. Det er handlingen jeg kritiserer, ikke dem som person.

        Det at folk får det inntrykket om at siden ikke er offisielt sammen så er ikke det så galt å ligge med andre. Hadde jeg hatt en greie med en fyr uten at vi hadde snakket om følelser så betyr ikke det at det ikke er følelser. Handlinger sier mer enn ord, så hvis en jeg likte lå med en annen selv når vi hadde rota så hadde jeg aldri fortsatt noe med han.

        Jeg skjønner at det er vanskelig å se noen snakke dårlig men sant om folk du kanskje har som forbilder, men selv dem gjør feil. Å denne feilen var ganske stygg. Du som jente av alle, synes du at måten dette ble framstilt på var bra? Måten Mario utnyttet jenter? Vil du at unge jenter med lite selvtillit skal se på dette programmet og tro at “utroskap” er ok fordi de ikke hadde sagt høyt om følelsene sine?

    10. jeg syntes det er dritkult at du er så ærlig, er. så mange som ser på det mellom Sophie og Mario som noe morsomt pga det er bare den såkalte para bobla, men da glemmer folk hvor farlig vondt det han gjør er. slik han holder på er dirkete kvalmende og det er verken Sophie eller Betina sinn feil, men det at Sophie aksepterer det er bare ett form for dårlig forbildet for seerne og kan da fremstilles som at det Mario gjør er “greit” så lenge han er frekk mot Betina og sier unskyld til Sophie.

      håper virkelig at Sophie får en reality check når hun ser hvordan han har oppført seg. eneste han gjør er å si ting, men gjør det motsatte.
      så igjen endelig en blogger som ikke bare tenker på å følge strømmen og som faktiske er ærlig med å si att dette ikke er greit bare siden de er kjente etter paradise. håper inderlig at Sophie anser dette også<3
      er ny leser så dette fikk meg virkelig til å ville lese mer når jeg ser hvor ærlig og åpen du er med leserne med tanke på at jeg har stått i en slik ekkel situasjon selv og at du står opp 100% på bloggen din og sier at dette er ikke noe som er innafor.

      1. Det at du sier Sophie i stede for Sofie får meg også til å tenke på saken med Sophie og Robin. Det er veldig vanskelig for mange å skille mellom rett og galt når TV-skjermen fremstiller personen bra. Uansett hva gale en gjør så vil de kunne snike seg under om de er folkets favoritt. Så for oss som faktisk ser hva som er rett og galt burde si noe, for faktisk å vekke dem som er i fanbasen og bare ser det gode i forbildene sine.

    11. Jeg pleier å like blogginnleggene dine og dømmer sjelden andre folk, men her klarer jeg ikke å la være å si;
      du snakker om at hun ikke har selvrespekt fordi hun tar en fyr tilbake som hun er glad i.
      Hva med det du holder på med da? Nakenbilder, stripping osv… Just saying.. Pass kanskje litt på hva du uttaler deg om/eller hvordan du sier det.. Eller er jeg fan av bloggen din altså 🙂

      1. Haha der kom den ja 😛

        Å ta tilbake en som ligger med andre jenter fordi du selv ikke vet helt hvor følelsene dine er, men som kommer springende tilbake så fort du blir såret. Jeg tror vi alle har sett dette scenarioet før, å det ender sjeldent godt. Jeg hadde i alle fall ikke tatt tilbake en som har sex med andre selv om han har følelser for meg fordi jeg ikke har funnet helt ut av følelsene mine.

        Når det kommer med dette med stripping og lettkledde bilder, hva er det med det som gjør at jeg mister selvrespekten? Dette er en jobb, ikke veldedighet for godkjennelse av menn eller noe slik. Jeg har faktisk fått den muligheten å tjene penger på utseende mitt, å det er utrolig hvor mye penger også med tanke på at det ikke er noe seksuelt! Jeg vil påstå at jeg er blant dem med mest selvrespekt, men samtidig er jeg også den som gir faen i hva andre tenker og mener. For i Norge blir du sett på som usikker og jakter etter godkjennelse så fort du legger ut bilder med mye hud.

    12. Hei!

      Hadde du likt Mario hvis han var en eldre, rik mann med mye makt? En som kjøpte deg Cristal? Tror du at de mennene du underholder på jobb er annerledes enn Mario?

      1. Tror du jeg ser etter drømmemannen min på jobb? Om Mario hadde vært en gammel mann som hadde brukt masse penger, ja det hadde vært en kjekk kveld på jobb fordi jeg tjente mye. Jeg hadde ikke tatt han med hjem og skapt et liv med han?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg